صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
در گفت‌و‌گو با آنا؛

محمد دلیریان: اگر عبدولی به اردو نیاید جایی در ترکیب تیم ندارد/ برگزار نشدن انتخابی تیم ملی این حواشی را به وجود آورد

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی گفت: اگر عبدولی تمایل به کشتی گرفتن داشته باشد باید خودش را به اردو برساند ولی اگر فعلا قصد کشتی گرفتن ندارد باید صراحتا اعلام کند.
کد خبر : 173741

محمد دلیریان سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار آنا درباره عدم حضور سعید عبدولی در تمرینات تیم‌ملی کشتی فرنگی گفت: «روز جمعه قرار بود عبدولی به ترکیب تیم اضافه شود و با دیگر کشتی گیران تمرینات را از سر بگیرد اما طبق پیگیری‌هایی که من کردم او هنوز بر سر تمرین تیم ملی حاضر نشده و به همین دلیل تا زمانی که در اردوی تیم ملی شرکت نکند جایی هم در ترکیب تیم ندارد. هیج ورزشکاری نمی تواند برای حضور در تیم ملی شرط و شروط بگذراد و باید مانند دیگر ملی پوشان در تمرین تیم حاضر شود.»


وی افزود: «عبدولی چند روز پیش شرط گذاشته بود که خودش به تنهایی تمرین می‌کند و در مسابقات شرکت می‌کند که کادرفنی هم این موضوع را نپذیرفت. اما پشیمان شد و اعلام کرد در تمرینات تیم ملی شرکت خواهد کرد اما هنوز به اردوی تیم اضافه نشده است. معمولا یک ورزشکار زمانی برای مسابقات انتخاب می‌شود که در اردوی تیم ملی حضور داشته باشد و کادر فنی هم عملکرد او را بررسی کند نه اینکه جداگانه تمرین کند و هر زمانی که دوست داشته باشد در مسابقات شرکت کند که ما هم این موضوع را نپذیرفتیم. تیم ملی جایی برای بازیکن سالاری نیست . زمانی عبدولی از شرط و شروطی که برای حضور در بازی های اسلامی گذاشته بود منصرف شد در اردوی تیم ملی پذیرفته شد در غیر این صورت اگر باز هم پافشاری می کرد در اردوی تیم ملی جایی نداشت.»


سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد: «‌این مسائل نباید به اردوی تیم ملی کشیده شود اگر عبدولی تمایل به کشتی گرفتن داشته باشد باید خودش را به اردو برساند ولی اگر فعلا قصد کشتی گرفتن ندارد باید صراحتا اعلام کند مانند قاسم رضایی که اعلام کرد یک سال قصد کشتی گرفتن ندارد. اگر هم اشکانی بعد از قراردادن شرط و شروط باز هم او را پذیرفت تنها به این دلیل بود که بازی های کشورهای اسلامی پیش رو است و نتیجه آن برای ما مهم است وگرنه ورزشکاری که در خدمت تیم ملی است باید به وظیفه اش عمل کند و برای نوع تمرینات و حضور در مسابقات شرط و شروط نگذارد. »


دلیریان در پاسخ به این سوال که آیا ترکیب تیم بسته شده و عبدولی دیگر به تیم اضافه نمی شود،‌ اظهار کرد: «‌تا آخرین لحظه ترکیب تیم ممکن است تغییر کند اما شرط شرکت در مسابقات حضور در اردوی تیم ملی است و اگر عبدولی به تمرینات برگردد می توانیم از او در مسابقات پیش رو استفاده کنیم در غیر این صورت باید کسی دیگری را جایگزین او کنیم. متاسفانه این مسائل به دلیل عدم برگزاری انتخابی تیم ملی به وجود آمده است اگر ورزشکاران در انتخابی شرکت می کردند طبق فاکتوری انتخاب می شدند و مشکلی هم پیش نمی‌آمد اما زمان برگزاری انتخابی به دلیل اینکه مسابقات جهانی پیش رو بود و تعطیلات نوروز هم داشتیم کمی به تعویق افتاد. از طرفی قرار بود انتخابی خردادماه برگزار شود که باز هم به دلیل ماه رمضان زمانش کمی تغییر کرد حالا طبق جمع بندی هایی که صورت گرفته به احتمال زیاد نیمه اول تیرماه انتخابی تیم ملی برگزار می شود تا ورزشکاران از این کانال به تیم ملی برسند و درگیر این مسائل نشویم.»


وی در پایان گفت: «‌در حال حاضر کشتی گیران در اردو هستند و برای مسابقات بازی های اسلامی خودشان را آماده می کنند. طبق برنامه ریزی هایی که انجام داده‌ایم دو تیم به مسابقات پیش رو اعزام می شوند. فعلا مشکلی وجود ندارد و داشته های تیم ملی هم همین است امیدوارم با همین کشتی گیران نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.»


انتهای پیام/

برچسب ها: سعید عبدولی
ارسال نظر