صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۵۴ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
در همایش «سهم من در امنیت و آرامش»

رئیس مجلس: رجوع به دانشگاه‌ها و مراکز علمی کار بسیار مهمی است که خیلی‌ها انجام نمی‌دهند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مسائل امنیتی می تواند در آرامش مردم تاثیر بگذارد، ورود به ساحت امنیت پایدار نیاز به مشارکت همگانی دارد. در این راستا رجوع به دانشگاه ها و مراکز علمی کار بسیار مهمی است که خیلی ها انجام نمی دهند.
کد خبر : 173398

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، علی لاریجانی در همایش «سهم من در امنیت و آرامش» که با مشارکت علمی دانشگاه آزاد اسلامی قم و فرماندهی ناحیه انتظامی قم در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: تجلیل و تحسین می کنم این اقدامات فرماندهی انتظامی استان قم را که سردار مجتبایی ذهنیت های خوب و باقاعده ای دارند، کار بسیار مهمی است، فکر می کنم این یک الگویی است برای قسمت های دیگر کشور که نسبت به امنیت و آرامش نگاه سیستمیک داشته باشند.


وی افزود: شرایط منطقه‌ای دارای اضطراب‌هایی است که بر روی امنیت، به هم ریختگی و بحران‌سازی‌های منطقه‌ای و روان مردم تأثیرگذار است.


لاریجانی کلید مشارکت مردمی را در گرو ایجاد امنیت بیان کرد و گفت: استان قم از مختصات خوب امنیتی در میان سایر استان‌ها برخوردار بوده و توجه بیشتر به این امر نیاز است.


رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من بسیار خوشحالم که فرماندهی انتظامی استان قم در این همایش به مطالعات و تحقیقاتی علمی توجه داشته و کار سنجیده ای انجام داده است، معمولاً رجوع به دانشگاه ها و مراکز علمی کار بسیار مهمی است که خیلی ها انجام نمی دهند.


لاریجانی با اشاره به حساسیت آستان مقدس قم گفت: من تشکر می کنم از سردار اشتری که به دنبال ارتقای جایگاه نیروی انتظامی در استان قم بوده و ارتقای این جایگاه جزء حسنات وی خواهد بود.



در پایان با حضور فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و رئیس مجلس شورای اسلامی از کتاب «نظام واره جرایم و آسیب های اجتماعی استان قم» رونمایی شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: علی لاریجانی قم
ارسال نظر