صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۰ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۶

پرداخت تسهیلات به یک هزار و پانصد واحد تولیدی تهران

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان تهران گفت: به یک هزار و پانصد واحد تولیدی تهران برای تولید و اشتغال تسهیلات پرداخت شد.
کد خبر : 173180

به گزارش گروه اقتصادی آنا از روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا مس فروش گفت: در راستای اجرای برنامه های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ومصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال 1395 بیش از 30درصد واحدهای تولیدی متقاضی تسهیلات موفق به دریافت وام شدند.


وی با اشاره به پیگیری مصوبات سال 95 و ادامه جلسات ستاد در سالجاری جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری افزود:ستاد تسهیل و رونق تولید استان تهران درسال قبل 192 جلسه برگزار نموده که یک هزار و 512 مصوبه صادر که بیش از 50درصد آن اجرایی شده است.


مس فروش تصریح کرد : تاثیر پرداخت تسهیلات به واحدهای کوچک و متوسط در سال جاری بیشتر خواهد شد و بازگشت به حداکثر تولید و اشتغال زایی از اهداف قابل دسترس است که با همت همه مسئولان و بانکهای عامل به نتیجه دلخواه خواهیم رسید.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در پایان یادآور شد: میزان اشتغال تثبیت و ایجاد شده در سال کاری قبل بیش ازچهار هزارو 800نفر بوده است که با برنامه های ابلاغی فرماندهی اقتصاد مقاومتی و تاکید وزیر صنعت،معدن و تجارت شاهد اتفاقات خوبی در حوزه رونق تولید و اشتغال در سال جاری خواهیم بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر