صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۸ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
دکتر پریچهر حناچی در گفت‌وگو با آنا:

هدف دانشگاه الزهراء معرفی بانوان اندیشمند ایرانی به جهان است

مدیر دفتر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه الزهراء(س) تاکید کرد هیچ‎کس نباید نقش زنان را در تربیت فرزندان و رشد جامعه نادیده بگیرد و هدف این دانشگاه‌ معرفی زنان اندیشمند ایرانی به جهان است.
کد خبر : 173096

دکتر پریچهر حناچی، مدیر دفتر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه الزهراء درباره اهداف تشکیل دومین کنگره بین‌المللی نقش زن در سلامت خانواده و جامعه که روز گذشته در این دانشگاه برگزار شد، به خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: «دومین کنگره بین‎المللی نقش زن در سلامت خانواده و جامعه با همکاری این دانشگاه، اتحادیه قفقاز و پژوهشگاه زن تشکیل شد. دانشگاه الزهراء مختص به خانم‎ها است بنابراین رسالت خاصی در برگزاری چنین همایش‎هایی دارد.»


او ادامه داد: «هدف ما از برگزاری کنگره‎های بین‎المللی زنان، معرفی بانوان، دانشجویان و بانوان اندیشمند ایرانی به جهان است.»


حناچی افزود: «سال 2015، دانشگاه الزهرا تفاهم‎نامه‎ای را با اتحادیه قفقاز به امضا رساند و از آن زمان، ما با کشورهای عضو اتحادیه فعالیت‎های خوبی در زمینه‎های علمی، پژوهشی و برگزاری همایشها داشته‎ایم.»


مدیر دفتر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه الزهراء درباره مهمانان کنگره بین‎المللی نیز گفت: «قفقاز، قرقیزستان، اوکراین، ترکیه، آذربایجان و کشورهای منطقه از اعضای این اتحادیه به شمار می‎آیند.»


او در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه، نقش و وضعیت زنان در ایران اشاره کرد و افزود: «هنوز هم جا دارد و باید اقدامات زیادی در این زمینه صورت بگیرد تا زنان به جایگاه واقعی خودشان برسند. خوشبختانه پتانسیل خوبی در زنان ایرانی وجود دارد. بنابراین نمی‎توان نقش زنان را در تربیت فرزندان و رشد جامعه نادیده گرفت.»


انتهای پیام/

ارسال نظر