صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تقدیر مدیرکل میراث‌فرهنگی استان تهران از اقدام اخیر سازمان زیباسازی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران با ارسال تقدیرنامه‌‌ای ، اقدام اخیر سازمان زیباسازی شهرداری تهران در نصب تصاویر آثار هنری در تابلوهای تبلیغاتی پایتخت را ترویج و تکریم فرهنگ و هنر عنوان کرد.
کد خبر : 17260

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران، رجبعلی خسروآبادی اجرای طرح «نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر» را آراستن اندیشه و تفکر شهروندان به ژرفای هنر اصیل ایرانی دانست.


وی با ابراز اینکه تهران پایتخت هنر و زیبایی است گفت: «هر اقدام شایسته‌ای که داشته‌های ارزشمند فرهنگی ملت بزرگ ایران را در معرض دید عموم قرار دهد از نظر سازمان میراث فرهنگی ستودنی است.»


مدیر کل میراث فرهنگی ادامه داد: «نمایش آثار هنری که بیشتر آنها در موزه‌ها و مجموعه‌های فرهنگی نگهداری می‌شود می‌تواند جاذبه لازم را برای ارتقای گردشگران فرهنگی پایتخت فراهم آورد.»


خسروآبادی با بیان اینکه بایستی به روح و معنویت تهران صنعتی شده هم پرداخته شود عنوان کرد: «قطعاً ظاهر بصری تهران برای پایتخت‌نشینان و مهمانان آن در این ایام خوشایندتر از گذشته شده است».


سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اجرای طرح «نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر» اقدام به نصب آثار هنری در بیش از 1600 سازه تبلیغی شهر تهران کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر