صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۸ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
از سوی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد

کتاب «فراتر از یادگیری» با ارزشیابی توصیفی به چاپ رسید

کتاب «فراتر از یادگیری» با ارزشیابی توصیفی تالیف دکتر سیداحمد هاشمی، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد از سوی انتشارات تایماز تهران چاپ شد.
کد خبر : 172427

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا،‌ در کتاب «فراتر از یادگیری» آمده است: ارزشیابی توصیفی در آموزش و پرورش ایران، رویدادی خجسته و نوآورانه در حوزه تعلیم و تربیت است که بنا دارد تحولاتی بنیادین و گسترده را در حوزه آموزش و یادگیری ایجاد کند.


این نوع ارزشیابی با ارائه الگوی کیفی تلاش می‌کند برخلاف الگوهای رایج ارزشیابی، بجای نگاه کمی، از طریق توجه به معیارهای برنامه درسی و آموزشی به عمق و کیفیت یادگیری دانش‌آموزان توجه کرده و سپس تبیین و توصیفی از وضعیت آنها را ارئه کند. این کتاب با هدف آشنایی با اهمیت ارزشیابی توصیف و تاثیر آن بر رشد مهارت های یادگیری دانش آموزان نگاشته شده است. مطالعه این کتاب به همه معلمان، دانشجویان و استادان حوزه سنجش و ارزشیابی پیشنهاد می‌شود.


این کتاب با همکاری سیداحمد هاشمی و خلیل فروتن نوشته شده و اکنون در همه کتاب فروشی های معتبر کشور موجود است. تاکنون 36 جلد کتاب توسط دکتر سیداحمد هاشمی مورد تالیف و ترجمه قرار گرفته شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر