صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۴ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
در گفت وگو با آنا

نصرالله عبداللهی: پیروز بازی استقلال -تراکتور نایب قهرمان لیگ می‌شود/ استقلال بیشتر از 2 بازیکن جذب نمی‌کند

سرپرست استقلال گفت: بازیکنان اگر طلب خودشان را دریافت نکنند، پای میز مذاکره نمی‌نشینند.
کد خبر : 172422

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست وهشتم لیگ برتر در یک دیدار حساس در تبریز به مصاف تراکتورسازی می‌رود و در صورت کسب پیروزی در این دیدار جایگاهش در مکان دوم جدول تثبیت می‌شود. استقلالی‌ها در این هفته کار سختی پیش روی شاگردان قلعه نویی دارند و هر دو تیم به دنبال کسب 3 امتیاز هستند.


نصرالله عبدالهی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی سخت استقلال تهران در تبریز مقابل تراکتورسازی گفت: «بازی مشکلی برای هر دو تیم است و شاید تیم برنده این بازی نائب قهرمان لیگ شود. هر دو تیم تلاش خودشان را می‌کنند تا پیروز از زمین خارج شوند و به همین علت نمی‌توان پیش بینی کرد که کدام تیم پیروز این میدان است.»


وی در رابطه با حاشیه‌هایی که تماشاگران تبریزی در هفته‌های اخیر لیگ برتر بوجود آوردند افزود: «ما دو هفته قبل در تبریز مهمان گسترش فولاد بودیم و در آن بازی تماشاگران تبریزی به تیم ما فحاشی کردند و کمیته انضباطی ما را بیشتر از تیم میزبان جریمه کرد. در این هفته هم شاهد بودیم که برای پرسپولیس چه اتفاقاتی در تبریز افتاد و حتی هواداران به مرحوم نوروزی رحم نکردند.»


عبداللهی ادامه داد: «تا زمانی که کمیته انضباطی با مسببان اغتشاش در ورزشگاهها برخورد جدی نکند اوضاع به همین منوال است. وقتی کمیته انضباطی تیم میزبان را که نتوانست جو ورزشگاه را آرام کند 8 میلیون جریمه می‌کند و ما که تیم مهمان بودیم را 10 میلیون جریمه می‌کند باید شاهد چنین اتفاقاتی در ورزشگاه‌ها باشیم. در مورد بازی این هفته هم باید مسئولین سازمان لیگ و هیات فوتبال استان تدابیری برای امنیت استقلال در ورزشگاه بیاندیشند.»


سرپرست استقلال در خصوص هدف این تیم برای جذب بازیکن برای فصل بعد بیان کرد: «ما در حال حاضر 24 بازیکن را در اختیار داریم و با اضافه شدن چشمی و جبارف لیست ما کامل می‌شود. در این فصل هم اکثر بازیکنان جوان ما به میدان رفتند و عملکرد خوبی هم داشتند. باشگاه هنوز هیچ بحثی در مورد نقل و انتقالات فصل بعد نداشت صحبت‌هایی که در این مورد می‌شود شایعه است. اما من فکر می‌کنم استقلال برای فصل بعد بیشتر از 2 بازیکن جذب نکند و باید سعی کند بازیکنان فعلی را حفظ کند.»


عبداللهی در مورد شرط گذاشتن چند بازیکن اصلی برای تمدید قرارداد برای فصل بعد گفت: «ما با هیچ بازیکنی برای تمدید قرارداد مذاکره نکردیم و تا زمانی که بازیکنان طلب خودشان را دریافت نکنند پای میز مذاکره نمی‌نشینند. بازیکن اول باید با باشگاه تسویه بکند و بعد از آن در مورد تمدید قراردادش صحبت کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر