صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۰۲ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۶

عضو فقهای شورای نگهبان: می‌کوشیم هر کس حداقل صلاحیت‌ها را داشت تأیید شود

عضو فقهای شورای نگهبان از مردم خواست آنکه سقف صلاحیت و بالاترین جایگاه را در میان دیگر نامزدها دارد برای ریاست جمهوری انتخاب کنند.
کد خبر : 172147

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی یزدی عضو فقهای شورای نگهبان امروز یکشنبه 27 فروردین در مراسم آغاز به کار ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در شورای نگهبان گفت: ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات مانند همیشه به بهترین وجه تشکیل شده است.


وی افزود: در این انتخابات وظایفی برعهده ملت، دولت، شورای نگهبان و هر کسی که به نوعی مسئولیت دارد گذاشته شده است و امانتی است که باید به دست اهلش سپرده شود. از این‌رو همه دست اندرکاران و مردم باید وظیفه خود را بر اساس رضایت خدا انجام دهند.


مدرسی یزدی شرکت در انتخابات را وظیفه و پی‌ریزی برای آینده قوی‌تر جمهوری اسلامی ایران خواند و با تأکید بر اینکه مردم نیز باید بهترین و عالی‌ترین انتخابات را داشته باشند، گفت: بحمدالله در نظام اسلامی همواره انتخابات با خوبی و پاکی برگزار شده است و شورا نیز بر اساس وظیفه‌اش می‌کوشد که هر کس حداقل صلاحیت را داشته باشد، تأیید شود که البته این موضوع نیز بر اساس قدرت نامزدها و نظرات اعضای شورای نگهبان خواهد بود.


عضو فقهای شورای نگهبان از مردم خواست آن کس که سقف صلاحیت را در میان دیگر نامزدها و بالاترین جایگاه را در میان آنان دارد انتخاب کنند تا چشم دشمنان و آنها که نمی‌توانند آزادی را در این کشور ببینند، کور شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر