صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۹ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
کوهدار تشریح کرد

فعالیت‌های دانشجویی و فرهنگی واحد هشتگرد در سال 95

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد راه‌اندازی 5 کانون دانشجویی و کسب مقام‌های قهرمانی در مسابقات ورزشی را از جمله دستاوردهای مهم این واحد دانشگاهی در سال گذشته عنوان کرد.
کد خبر : 172088

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر ولی‌الله کوهدار در تشریح اقدامات حوزه دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد در سال گذشته با بیان اینکه در سال 95 در حوزه دانشجویی و فرهنگی فعالیت‌های زیادی انجام شده است، گفت:‌ «برگزاری چند جشن به مناسبت‌های مختلف در دانشگاه، برگزاری اردوی زیارتی، سیاحتی و فرهنگی به مشهد مقدس و مکان‌های مذهبی، تاریخی و ... برگزاری هفتگی زیارت عاشورا، تلاوت روزانه قرآن کریم و ... بخشی از فعالیت‌های فرهنگی در سال گذشته بوده است.»


معاون دانشجویی و فرهنگی واحد هشتگرد افزود: «برگزاری مسابقات کتابخوانی و استقبال دانشگاهیان از این مسابقات، بازدید از نمایشگاه کتاب...، راه‌اندازی و فعال‌سازی 5 کانون دانشجویی مسابقات هنری شامل آشپزی، صنایع دستی و...، تجلیل از دانشجویان فعال بسیجی و هیات مذهبی نیز از فعالیت‌های دیگر حوزه فرهنگی در سال گذشته بوده است.»


وی برگزاری مسابقات قرآن و عترت و کارگاه‌های مختلف فرهنگی، تجلیل از نمازگزاران نمونه، ثبت‌نام از دانشجویان مزدوج برای شرکت در برنامه‌های ویژه برای این عزیزان و برگزاری مراسم‌های مختلف به مناسبت‌های ملی و مذهبی، شامل دهه فجر، هفته وحدت، هفته معلم و... را از فعالیت‌های فرهنگی مهم در سال گذشته دانست.


کوهدار ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال جدید فضای فرهنگی مطلوبی برای دانشجویان و دانشگاهیان در دانشگاه ایجاد شود.


وی گفت: «برگزاری جلسات کمیته انضباطی، برگزاری جلسات کمیته تخفیف شهریه، برگزار کمیته نقل و انتقال دانجویی، ارتقای کیفیت غذای دانشجویی، راه‌اندازی پارکینگ دانشجویان، گیت تردد دانشجویان و صدور بیش از 700 گواهینامه و دانشنامه پایان تحصیلات از دیگر فعالیت‌های این حوزه خواند.»


کوهدار به بیان فعالیت‌های بخش تربیت بدنی دانشگاه پرداخت و افزود: «اعزام تعداد زیادی ورزشکار دانشجو در دو بخش آقایان و خانم‌ها به مسابقات مختلف ورزشی، کسب چندین عنوان قهرمانی، نایب قهرمانی در مسابقات ورزشی شامل کشتی آزاد، تنیس روی میز و ... برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری مسابقات کارکنان در بخش‌های تنیس روی میز، دارت، فوتسال از مهم‌ترین فعالیت‌های حوزه تربیت بدنی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر