صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۰۴ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۶

قالیباف: آقای روحانی باید به میان مردم برود/ 5 میلیون شغل ایجاد خواهم کرد

قالیباف ضمن انتقاد از رئیس‌جمهوری و دولت یازدهم وعده داد در صورت پیروزی در انتخابات درآمد کشور را 2.5 برابر افزایش خواهد داد و 5 میلیون اشتغال ایجاد خواهد کرد.
کد خبر : 171849

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، محمدباقر قالیباف، عصر امروز پس از ثبت‌نام در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری خود گفت: به مردم شهیدپرور آذربایجان غربی به دلیل جان‌ باختن تعدادی از شهروندان و هموطنان‌مان در این استان بر اثر سیل تسلیت عرض می‌کنم.


وی در ادامه با اشاره به اینکه اردیبهشت 96 یک زمان تاریخی و سرنوشت‌ساز برای ملت است، افزود: قرار است برای امروز خود و آینده فرزندان‌مان تصمیمی مهم بگیریم یا رئیس‌جمهور فعلی مسیر کنونی کشور را ادامه خواهد داد یا تغییری اساسی در آن ایجاد خواهیم کرد.


شهردار تهران با اشاره به اینکه وضع موجود مدیریتی کشور ماحصل ‌عدم‌برداشت دقیق از شرایط موجود است، گفت: لذا گروهی برای کسب رأی وعده‌های 100 روزه می‌دهند و بعد از 4 سال از روی بی‌صداقتی آن وعده‌ها را انکار می‌کنند، حال می‌توان دیگر به وعده‌های او اعتماد و اطمینان کرد؟


قالیباف ادامه داد: آقای روحانی از بهبود وضعیت اقتصادی کشور می‌گوید، اما اگر ایشان پایش را از اتاقش چند قدم آن‌ طرف‌تر بگذارد و به میان مردم برود، برایش روشن می‌شود تنها 4درصد از افراد جامعه از وضع فعلی رضایت دارند.


در همین راستا، وی مدعی شد: مردم از تعطیلی بنگاه‌ها، کارگاه‌ها و بیکاری کارگران ابراز نارضایتی می‌کنند. اگر آقای روحانی در میان مردم بود، متوجه رنج جوانان از بیکاری و ساعت کار طولانی پدران می‌شد.


شهردار تهران با طرح این ادعا که من در میان شما هستم و می‌بینم از شعارها خسته شده‌اید، تاکید کرد: اگر آقای روحانی در میان مردم بود، به جای ارائه آمارهای کاغذی از مردم می‌شنید که از وعده‌ها و شعارهای صرف خسته شده‌اند.


وی ادامه داد: وقتی فرصت 4 ساله مشکلات را حل نمی‌کند، در صورت تکرار این تجربه نباید انتظار تغییر محسوسی را داشت. 4 سال حرف زدن کافی است.


قالیباف خطاب به مردم گفت: اگر اینجا بودید این سوال را از من می‌پرسیدید که قبلی‌ها این حرف را زدند و روی چه حسابی باید به حرف شما اعتماد کنیم؟ پاسخ من این است که قالیباف این حرف‌ها را می‌زند و او را کاملا با ضعف‌ها و قوت‌هایش می‌شناسید. اگر می‌توانید به قالیباف اعتماد کنید! چرا که من از پشت میز مدیریت نکردم و همواره در وسط میدان بودم؛ همانند مسئولیت‌های قبلی‌ام برنامه مدیریتی‌ام عملیاتی و متکی به ظرفیت‌های بزرگ داخلی است. می‌توانید به من اعتماد کنید چون تیم توانمند، پرانرژی و با تجربه‌ای را برای اداره کشور در کنار خود دارم.


وی گفت: البته قالیباف خطا هم دارد، ولی او به این اعتقاد دارد که باید حرفی را زد که بتوان به آن عمل کرد و سابقه نشان داده است او به حرف‌هایش عمل کرده.


قالیباف در پایان گفت: امروز من متعهد می‌شوم با توکل به خداوند منان و با پشتوانه شما ملت، دولتی را تشکیل دهم و در دوره 4 ساله با انقلاب اقتصادی درآمد کشور را به 2.5 برابر افزایش دهم، 5 میلیون شغل ایجاد کنم و نظام مالیاتی را به نفع 96درصد از مردم تغییر دهم و مهم‌تر از همه آنکه برنامه‌ای مدون و دقیق برای حل فوری مشکلات اقشار کم‌درآمد اجرا خواهم کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر