صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۲۰ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۶
حمید درخشان در گفت‌و‌گو با آنا؛

نیمکت تهی پرسپولیس به ضرر این تیم شد/ سال‌هاست فوتبال ایران درجا می‌زند/ پرسپولیس هنوز کمی شانس صعود دارد

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس گفت: کار پرسپولیس برای صعود خیلی سخت شده است. البته اگر بتواند مقابل الهلال پیروز میدان شوند شانس برای صعود از گروه خود را دارد که البته من بعید می دانم.
کد خبر : 170818

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌و‌گو با با خبرنگار ورزشی آنا درباره تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل الریان گفت: «بازی خوبی از هر دو تیم دیدیم اما متاسفانه درصد اشتباهات تیم پرسپولیس بسیار زیاد بود. آنها موقعیت‌های زیادی داشتند اما هیچ کدام تبدیل به گل نشدند. پرسپولیس در نیمه دوم شانس ‌آورد که فشارهای الریان و توپ‌هایی که به سمت دورازه آنها ارسال می‌شد به گل تبدیل نشدند.»


وی افزود: «‌معمولا تیم‌های عربی در لیگ قهرمانان آسیا بسیار جنگنده به میدان می‌آیند و اگر تیمی موقعیت گل خود را از دست بدهد به راحتی تحت فشار قرار می گیرد. تیم حریف برای رسیدن به پیروزی و گل همه تلاشش را کرد اما شانس با شاگردان برانکو یار بود.»


پیشکسوت پرسپولیس همچنین به نقاط ضعف پرسپولیس در این بازی اشاره کرد و گفت: «‌از دست دادن پنالتی مهدی طارمی اتفاق بدی بود. اگر او می توانست پنالتی را تبدیل به گل کند. خیلی زود از الریان پیشی می‌گرفتند و حتی می‌توانستند برنده میدان باشند اما متاسفانه این پنالتی خراب شد. البته دلیل تساوی این بازی را فقط نمی‌توانیم به خراب کردن پنالتی مهدی طارمی ربط دهیم. یکی از ایرادات تیم پرسپولیس نداشتن نیمکت ذخیره باکیفیت بود، متاسفانه نیمکت پرسپولیس تهی است و بازیکنان اصلی هم با خیال راحت از اینکه جایگزینی ندارند به میدان رفتند و همین امر باعث افت آنها شده بود. اگر بازیکنان اصلی جایگزینی داشتند و از این که تعویض شوند واهمه داشتند بهتر بازی می‌کردند.»


وی ادامه داد: «‌از طرفی خط هافبک پرسپولیس در این بازی و سه بازی قبل به هیچ عنوان دیگر جنگنده نبود و در نیمه اول هم بازیکنان به راحتی توپ‌های خودشان را لو می دادند و در انتخاب پاس ها هم اشتباهات زیادی مرتکب می‌شدند. به طور کلی بازی آنطور که از پرسپولیس انتظار می‌رفت نبود و بازیکنان آن هماهنگی لازم را با هم نداشتند. در مقابل الریان نتیجه خوبی گرفت و مقابل هواداران پرسپولیس توانست یک امتیاز شیرین را کسب کند.»


درخشان عنوان کرد: «تیم‌های عربی در لیگ قهرمانان آسیا با خدمت گرفتن بازیکنان خارجی و مربیان خارجی بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهند. بازیکنان خارجی وقتی به کشورهای شرق یا غرب آسیا می‌آیند بهترین نمایش را اجرا می‌کنند اما تیم‌های ما هیچ کدام از این شرایط را ندارند. ما سال‌هاست که وضعیتمان همین است و هیچ تحولی در فوتبال ما اتفاق نیفتاده است.»


وی در پایان در پاسخ به اینکه پرسپولیس شانس صعود از گروه خود را دارد یا خیر، عنوان کرد:« کار خیلی سخت شده است اما هنوز کمی شانس دارد اگر آنها بتوانند الهلال را شکست دهند می‌توانند از گروه خودشان صعود کنند البته که کار سخت است و من بعید می دانم این اتفاق بیافتد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر