صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۱۵ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۶

نصرالله عبداللهی: دیگر شانسی برای قهرمانی در لیگ نداریم/ با پرواز مستقیم به ازبکستان می‌رویم

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:‌ منطقی باید فکر کنیم، دیگر شانسی برای قهرمانی نداریم اما شانس برای نایب قهرمانی در لیگ برتر داریم.
کد خبر : 170340

به گزارش گروه ورزشی آنا، نصرالله عبداللهی در حاشیه تمرین استقلال در جمع خبرنگاران گفت: «شرایط تیم خوب است و فقط دلواپس خستگی بازیکنان هستیم. مسابقات پشت سر هم برگزار می‌شوند و برخی از بازیکنان در یک ماه گذشته 5 یا 6 بازی انجام داده‌اند. باید به خوبی ریکاوری کنیم و با آنالیز دقیق کارمان را پیش ببریم.»


وی در مورد اینکه آیا پرواز استقلال چارتر است، تصریح کرد: «وزیر ورزش لطف کرد و با مساعدتی که انجام شد، با پرواز مستقیم به ازبکستان سفر می‌کنیم.»


سرپرست استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا اینه تیم می‌تواند لوکوموتیو تاشکند را شکست دهد، خاطرنشان کرد: «امیدوارم این اتفاق بیفتد، همه تلاشمان را می‌کنیم تا مقابل حریفمان به پیروزی برسیم.»


عبداللهی در مورد مصدومیت هرایر مگویان و وریا غفوری تصریح کرد: «این دو بازیکن در تمرینات حضور دارند و کارشان را پیش می‌برند. مگویان صددرصد به بازی می‌رسد و اگر کادر فنی تشخیص بدهد، درون میدان حضور پیدا می‌کند. غفوری هم می‌گوید شرایطش خوب است و کادر فنی و پزشکی در مورد او تصمیم می‌گیرند.»


وی در مورد اینکه آیا استقلال هنوز شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال دارد، اظهار داشت: «خیر، منطقی باید فکر کنیم، ولی در این شرایط شانس نایب قهرمانی داریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر