صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۱۰ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۶

زنگ خطر دوباره برای تراکتورسازی به صدا درآمد/ فرصت 30 روزه سرخ‌پوشان تبریز برای فرار از محرومیت

فیفا با ارسال نامه ای به باشگاه تراکتورسازی فرصتی 30 روزه داده است تا بدهی کارلوس کاردوسو بازیکن خارجی خود را پرداخت کند.
کد خبر : 169443

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، زنگ خطر برای باشگاه تراکتورسازی باز هم به صدا در آمد. بهمن ماه سال گذشته بود که از سوی فیفا نامه محرومیت از فصل نقل انتقالات زمستانی به این باشگاه رسید و تیم پرطرفدار تبریزی هم مانند استقلال گرفتار محرومیت شد. سال گذشته باشگاه تراکتورسازی به دلیل بی توجهی به پرداخت حق و حقوق بازیکنان خارجی خود از سوی فیفا جریمه شد؛ این اتفاق زمانی رخ داد که مسئولان تراکتورسازی قصد داشتند کارت بازی سجاد شهباززاده را دریافت کنند اما تلاش های آنها برای این کار به سرانجام نرسید و متوجه شدند که از سوی فیفا با محرومیت مواجه شده اند.


بعد از این اتفاق حالا درست در سوم آپریل (14 فروردین‌ماه) باز هم نامه ای از سوی فیفا به باشگاه تراکتورسازی رسید که مربوط به پرونده بدهی کارلوس کاردوسو بازیکن خارجی این تیم بوده است. باشگاه تراکتورسازی محکوم به پرداخت مبلغ 112 هزار دلار بدهی این بازیکن و پنج درصد خسارت از تاریخ 9 سپتامبر 2016 تا تاریخی که این پول پرداخت می‌شود، شده است.


بعد از ارسال این نامه باشگاه تراکتورسازی 30 روز فرصت دارد تا بدهی این بازیکن را پرداخت کند و اگر این کار را به تعویق بیاندازد پرونده باشگاه تراکتورسازی به کمیته انضباطی فیفا خواهد رفت و آنجا در مورد این باشگاه تصمیم گیری می کنند.






انتهای پیام/

ارسال نظر