صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۱۶ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۶
اگر، اگر، اگر جواب ندارد

برانکو: اسم پروین می‌آید باید خبردار بایستیم/ فقط عید را به رضائیان تبریک گفتم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:باشگاه درباره رضائیان تصمیم‌گیری می‌کند.بین ما هم صحبتی مطرح نشد و من فقط عید را به او تبریک گفتم.
کد خبر : 168951

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، برانکو ایوانکوویچ بعد از جلسه امروز خودش با طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:«جلسه امروز درباره بازی مقابل نفت، پیکان و الریان بود. این تنها موضوع جلسه بود. طاهری از نتیجه بازی با صنعت نفت همانند هواداران ناراضی است. به هر حال این فوتبال است و ممکن است شکست بخوریم.»


او ادامه داد: «درباره این موضوع صحبت شد که بتوانیم بهترین بازی را در پنج بازی آینده لیگ برتر و سه بازی باقی مانده لیگ قهرمانان آسیا به نمایش بگذاریم. تصمیم ما این است که همان طور که لیگ را به خوبی شروع کردیم، به خوبی هم به پایان برسانیم.»


سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار ورزشی آنا در مورد حضور رامین رضائیان در باشگاه پرسپولیس و صحبتی که بین این دو مطرح شد گفت:« رامین رضاییان در حال حاضر درباره وضعیتش در حال صحبت با باشگاه است تا تکلیف خودش را روشن کند. باشگاه درباره او تصمیم‌گیری می‌کند.بین ما هم صحبتی مطرح نشد و من فقط عید را به او تبریک گفتم.»


وی در مورد اینکه طاهری اعلام کرده پارسال قهرمانی را از تیم گرفتند و هواداران امسال هم امیدی به قهرمانی نداشته باشند، اظهار داشت: «بنده مربی هستم و وظیفه دارم تیم را خوب و آماده به زمین بفرستم به کار بازیکنانم افتخار می‌کنم که چقدر خوب کار کردند و چقدر خوب نتیجه گرفتند. روی این مسئله تمرکز کردم. طاهری فرد با تجربه‌ای است و حواشی را می‌بیند در این مورد با خود او صحبت کنید بهتر است.»


برانکو در مورد اینکه اگر نتایج بیرون زمین رقم بخورد ناراحت نمی‌شود، تصریح کرد: «فعلا صدر جدول هستیم و موضوع اصلی جلسه ما این بود که چطور این پنج بازی را به بهترین شکل به پایان برسانیم. همچنین می‌خواهیم در آسیا عملکرد خوبی داشته باشیم از بازیکنان انتظار دارم با عملکرد خود هواداران را شاد کنند.»
وی در مورد جلسه‌اش با مدیران باشگاه نیز گفت: «موضوع اصلی جلسه ما این بود که چطور از بازی‌های باقی مانده بهترین استفاده را کنیم تا در سال جدید شادی را به هواداران هدیه دهیم. طبیعی است از بازیکنان هم انتظار داریم تا هواداران را با هدیه خودشان شاد کنند.»


سرمربی پرسپولیس همچنین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ورزشی آنا درباره باخت اخیر پرسپولیس مقابل صنعت نفت و الریان نیز گفت:«باخت در فوتبال به شکل‌های مختلفی هست. به عنوان مثال باخت ما مقابل الریان و صنعت نفت به گونه‌ای بود که ما سزاوار شکست مقابل این دو تیم نبودیم و باخت به استقلال نیز گونه‌ای شکست است که به اشتباهات خودمان باختیم. این را باید به خاطر داشته باشیم که این باخت‌ها چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نمی‌کند و نمی‌تواند عملکرد خوب آن‌ها و تلاش باشگاه تا به اینجای کار را از بین ببرد.»


او درباره حساسیت در صدر جدول اظهار کرد: «ما ۹ امتیاز از دو تیم تراکتورسازی و استقلال بیشتر داریم و تلاش‌مان این است که به بهترین نحو ممکن بتوانیم امتیازهای لازم را جمع کنیم.»


سرمربی پرسپولیس درباره این خبر که علی پروین با او درباره مساله رامین رضاییان صحبت کرده است، گفت: «پروین در واقع موسس پرسپولیس است و در راس هرم این باشگاه قرار گرفته است. در اتاق مربیان در همه عکس‌ها پروین در راس همه اعضا قرار گرفته است. وظیفه ماست که وقتی اسم او می‌آید خبردار بایستیم. من افتخار می‌کنم که با او همکاری داشتم.»


وی در مورد احتمال کسر امتیاز از پرسپولیس، عنوان کرد: «خبری در این مورد ندارم.»


برانکو در پاسخ به سوالی در مورد اینکه اگر باشگاه اعلام کند رامین رضائیان باید به تیم بازگردد او این مسئله را می‌پذیرد، گفت: «به سوالات فردی جواب نمی‌دهم. اگر اگر اگر جواب ندارد. اگر بعد از این مصاحبه فیلم شما خراب شود چه می‌کنید؟ جواب این اگر را بدهید.»
برانکو در مورد حضور هوادارن مقابل باشگاه برای مشخص شدن وضیعت تیم، گفت: «نمی دانم مشکل کجاست که آنقدر به رضائیان گیر دادید.»
وی در مورد اینکه طاهری گفته برانکو اعلام کرده رضائیان را نمی‌خواهد، خاطرنشان کرد: «مدیرعامل مهترین شخص باشگاه است و او اینطور تشخیص داده که چنین مصاحبه‌ای کند. پنج‌بار به این سوال جواب دادم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر