صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۳۰ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۶
در گفت‌و‌گو با آنا؛

اکبر میثاقیان: 3 تیم بزرگ را متوقف کردیم/ از سد استقلال خوزستان عبور خواهیم کرد

سرمربی تیم سیاه‌جامگان گفت: اگر برابر استقلال، سپاهان و نفت‌ تهران برنده از زمین بیرون می‌آمدیم الان در رده سیزدهم می‌ایستادیم و روحیه بچه‌ها برای ماندن در لیگ برتر به مراتب بالاتر از قبل بود.
کد خبر : 168820

اکبر میثاقیان در خصوص دیدار روز چهارشنبه تیمش برابر استقلال خوزستان به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «از پایین به بالا آمدن در هفته‌های پایانی لیگ خیلی سخت است و تیم ما درست در این شرایط قرار دارد. تیم استقلال خوزستان واقعا تیم خوب و بزرگی است که با هدایت عالی سیروس پورموسوی توانسته در لیگ برتر جزو تیم‌های تک رقمی باشد و البته در آسیا هم که صدرنشین گروه B است. این تیم از بازیکنان بسیار خوبی بهره می‌برد و می‌آید که برابر ما برنده باشد.»


او با اشاره به سه تساوی متوالی سیاه‌جامگان اظهار داشت: «به خاطر حساسیت بالایی که جدول رقابت‌ها دارد بازیکنان تیم ما نتوانستند در بازی‌های اخیر از گل پیروزی خود دفاع کنند و به جای سه امتیاز تنها به یک امتیاز قناعت کردند. ما اگر برابر استقلال، سپاهان و نفت‌ تهران برنده از زمین بیرون می‌آمدیم الان در رده سیزدهم می‌ایستادیم و روحیه بچه‌ها برای ماندن در لیگ برتر به مراتب بالاتر از قبل بود. هرچند ما برابر سه تیم بالای جدولی امتیاز گرفتیم و استقلالی را متوقف کردیم که هفته‌هاست فقط برابر حریفانش برنده می‌شود.»


سرمربی تیم سیاه‌جامگان افزود: «با این حال ما باید برابر استقلال خوزستان آماده برد شویم تا روحیه و انگیزه بازیکنان تیم برای بازی‌های بعدی به شدت افزایش پیدا کند. ما از روز دوم فروردین تمرینات خود را شروع کردیم و با تلاش مضاعف می‌خواهیم امتیاز تیم سیاه‌جامگان را در لیگ برتر حفظ کنیم.»


وی خاطرنشان ساخت: «مدیرعامل باشگاه در این مدت با دادن پاداش و خوردن ناهار و شام مشترک نشان داده که پشتیبان بازیکنان و کادرفنی تیم است و امیدوار است تا هر طور شده تیمش را در لیگ برتر حفظ کند. بچه‌ها هم از لحاظ انگیزشی به خودباوری لازم رسیده‌اند و در بازی‌هایی که در ادامه دارند، تلاش خواهند کرد تا برنده از زمین خارج شوند. امیدوارم هواداران نیز در بازی‌های خانگی و خارج از خانه حضور پرشورتری داشته باشند تا بچه‌ها درون زمین احساس تنهایی نداشته باشند و با دلگرمی بیشتری به مصاف حریفان خود بروند.»


عابدینی در خصوص اینکه از دست دادن امتیاز برابر استقلال خوزستان تا چه اندازه امیدهای بازیکنان سیاه‌جامگان را برای ماندن در لیگ برتر از بین می‌برد، تصریح کرد: «بازیکنان تیم به تساوی و از دست رفتن امتیاز فکر نمی‌کنند و هدف‌شان برنده شدن در بازی روز چهارشنبه است. با وجود آنکه بارندگی در مشهد باعث شده تا تمرینات تیم به داخل سالن کشیده شود اما من جنگندگی و انرژی بچه‌ها را بیش از هر زمان دیگری می‌بینم و حس می‌کنم که برابر استقلال به سه امتیاز می‌رسیم. کارسختی است اما ما با توکل بر خدا می‌رویم که برنده از زمین خارج شویم.»


وی تاکید کرد: «بازیکنان سیاه‌جامگان تا یکقدمی سه تیم بزرگ پیش رفته‌اند و حالا وقت آن است که اولین پیروزی خود پس از سه تساوی را بگیرند. امیدوارم بچه‌ها درون زمین خودشان باشند و بدون توجه به مسائل حاشیه‌ای به دنبال این بروند که حریف آماده خود را شکست دهند. استقلال هم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کند و این مسئله به سودمان خواهد بود چرا که حریف به‌دنبال انجام یک بازی بسته و دفاعی نخواهد بود. کافی‌ است بازیکنان تیمم قدر موقعیت‌هایی که خلق می‌کنند را بدانند تا برنده شویم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر