صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۵۵ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۶

پیکان دوباره مدعی سهمیه آسیاشد/ فرصت سوزی استقلال و ذوب‌آهن

پدیده چهارمین پیروزی متوالی خود در لیگ برتر را به دست آورد.
کد خبر : 168466

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، روز نخست از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر عصر امروز جمعه با برگزاری چهار دیدار سپری شد که در یکی از این بازی ها پیکان و ماشین سازی در ورزشگاه شهر قدس به مصاف هم رفتند که در این بازی شاگردان مجید جلالی به برتری سه بر یک دست یافتند.


گادوین منشا 14 و 90 و سیامک نعمتی 50 برای پیکان در این بازی گل زدند و امین قاسمی نژاد در دقیقه 63 از روی نقطه پنالتی برای ماشین سازی گل زد. پیکان با این پیروزی،35 امتیازی شد تا امیدهایش برای کسب سهمیه دوباره زنده شود. این در حالی است که ماشین سازی با قبول این شکست،یک گام دیگر به سقوط به لیگ یک نزدیک تر شد. این تیم 16 امتیازی است و کار بسیار دشواری برای بقا در لیگ برتر دارد.


در مهم ترین بازی استقلال خوزستان و ذوب آهن در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار به تساوی یک بر یک رسید. مصطفی ماهی مدافع استقلال خوزستان در دقیقه 25 به اشتباه دروازه شیخ ویسی را باز کرد تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر ذوب آهن به پایان رسید.با این وجود،این پایان کار نبود و استقلال خوزستان در روزی که سیروس پورموسوی را به دلیل محرومیت روی نیمکت خود نداشت،موفق شد در دقیقه 60 توسط مهدی زبیدی گل تساوی را بزند تا این بازی با تساوی به پایان برسد.


استقلال خوزستان با این تساوی خانگی 33 امتیازی شد و در رتبه هفتم ایستاد. تیم ذوب آهن هم به امتیاز سی و پنجم رسید و در همان رده چهارم باقی ماند.


نفت و سیاه جامگان نیز در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. گوران یرکوویچ در دقیقه 15 تک گل تیمش را در این بازی به ثمر رساند تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر سیاه جامگان پایان یابد. در نیمه دوم اما شاگردان علی دایی موفق شدند گل تساوی را در دقیقه 55 بزنند. در این دقیقه محمد قاضی توپ را از روی نقطه پنالتی به سمت دروازه تیم سیاه جامگان زد که پس از واکنش ناصری و برخورد توپ به تیر دروازه در ریباند خود او،موفق شد گل تساوی تیمش را بزند.


در این بازی اکبر صادقی در دقیقه 65 با کارت قرمز مستقیم داور از بازی اخراج شد. نفت با این تساوی 34 امتیازی شد تا فرصتی خوب برای نزدیک شدن به تیم های بالای جدول را از دست بدهد. سیاه جامگان هم 20 امتیازی شد تا همچنان در رده پانزدهم جدول باقی بماند.


همچنین از ساعت 17 امروز پدیده مشهد و صبای قم در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم رفتند که در این بازی شاگردان رضا مهاجری به برتری یک بر صفر دست یافتند.


حسین مهربان در دقیقه 44 تک گل تیمش را در این بازی به ثمر رساند. پدیده بدین ترتیب چهارمین پیروزی متوالی اش را جشن گرفت و 31 امتیازی شد. تیم صبای قم هم با قبول این شکست،22 امتیازی باقی ماند تا با حضور در رده چهاردهم جدول رده بندی،خطر جدی سقوط را همچنان در کنار خود حس کند.



انتهای پیام/

ارسال نظر