صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۰ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۶
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد

تمدیدمهلت پذیرش اسناد پزشکی بازنشستگان کشوری

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از تمدید مهلت پذیرش اسناد قرارداد سال گذشته ۹۵-۹۴، به مدت دو ماه و تا پایان فرودین امسال خبر داد.
کد خبر : 167348

عباس رشیدی، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در توضیح این خبر اظهار کرد: بیمه شدگانی که به دلیل مراجعه به بیمه پایه برای دریافت سهم آن بیمه یا هر دلیل دیگری موفق به ارائه اسناد بیمارستانی یا سایر هزینه‌ها در مهلت مقرر به شرکت آتیه‌سازان حافظ نشده‌اند، می‌توانند تا تاریخ ۳۱ فروردین ماه ۹۶ با مراجعه به این شرکت، اسناد خود را ارائه کنند.


وی افزود : بعد از پایان فروردین ماه ۹۶ هیچ گونه سندی از سوی شرکت بیمه گر پذیرش نخواهد شد؛ بنابراین بازنشستگان باید در مدت تمدید شده اسناد خود را ارائه دهند.


مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: هر سال بیمه تکمیلی درمان برای حدود دومیلیون نفر از بازنشستگان و افراد تحت تکفل آن‌ها اجرا می‌شود، امسال نیز شرکت آتیه سازان حافظ در مرداد ماه در مناقصه عمومی یک مرحله ای بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان کشوری، از کار افتادگان و افراد تحت تکفل آنان برنده شد و برهمین اساس به مدت یک سال به عنوان شرکت بیمه‌گر خدمات بیمه تکمیلی درمان انتخاب شد که از یکم شهریور 95 آغاز شده و تا 31 مرداد 96 معتبر است.


وی افزود: در راستای ارتقای شأن و منزلت بازنشستگان، کمک به حفظ سلامتی آن‌ها و افراد تحت تکفل ایشان و وظیفه بگیران، جبران بخشی از هزینه‌های مازاد بر بیمه پایه، ارائه خدمات درمانی مناسب و جلوگیری از تحمیل هزینه‌های سنگین درمان و تداوم اجرای طرح بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان و وظیفه بگیران صورت می‌گیرد.


رشیدی ادامه داد: نرخ حق بیمه تکمیلی درمان در این قرارداد که توسط بازنشستگان پرداخت می‌شود ۲۴ هزار تومان است، همچنین در این قرارداد، سقف سالانه بستری و اعمال جراحی فوق تخصصی برای هر بیمه شده ۱۵ میلیون تومان، بستری عمومی و برخی خدمات سرپایی گران قیمت ۷,۵ میلیون تومان، خدمات تشخیصی و درمانی سرپایی ۵۵۰ هزار تومان، اعمال مجاز سرپایی ۳۰۰ هزار تومان، خدمات آزمایشگاهی ۲۸۰ هزار تومان، آمبولانس داخلی شهری ۶۰ هزار تومان و آمبولانس بین شهری ۲۵۰ هزار تومان تعیین شده است.


وی درباره نحوه پذیرش اسناد بازنشستگان از سوی بیمه آتیه سازان حافظ تصریح کرد: مهلت پذیرش اسناد قرارداد سال گذشته ۹۵-۹۴، به مدت دو ماه تمدید شد. این مهلت که از ابتدای اسفندماه شروع شده بود تا ۳۱ فروردین ماه ۹۶ ادامه دارد، بیمه شدگانی که تاریخ سررسید حواله بیمه پایه آنها، پس از مهلت تمدید شده است نیز می توانند با مراجعه به شرکت آتیه سازان حافظ و تحویل اسناد، پیش از تاریخ ۳۱ فروردین ماه نسبت به دریافت سهم بیمه تکمیلی خویش اقدام کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: عباس رشیدی
ارسال نظر