صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۳۲ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
از سوی روابط عمومی بانک عنوان شد

اختلال در دسترسی به خدمات الکترونیک بانک تجارت

روابط عمومی بانک تجارت از اختلال ایجاد شده در دسترسی به خدمات این بانک عذرخواهی کرد.
کد خبر : 166814

به گزارش گروه اقتصادی آنا در خبر منتشره از سوی روابط عمومی بانک تجارت آمده است: با توجه به حجم بسیار بالای تراکنش‌ها در درگاه‌های پرداخت این بانک در ساعت پایانی روز پنجشنبه بیست و ششم و صبح روز جمعه بیست و هفتم اسفندماه ، دسترسی هموطنان عزیز به برخی از خدمات الکترونیک این بانک نظیر خدمات دستگاههای خودپرداز و خرید از طریق دستگاههای POS با اختلال مواجه شده است.


بانک تجارت ضمن عذرخواهی از کلیه مشتریان ارجمند به دلیل بروز این اختلال، به اطلاع می رساند متخصصان حوزه فناوری اطلاعات این بانک در حال رفع این مشکل بوده و به محض رفع اختلال، مراتب به اطلاع هم میهنان خواهد رسید.



انتهای پیام/

ارسال نظر