صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۸ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
در نهمین جلسه هیأت امنای استان مازندران تصویب شد

شعبه شرکت سرمایه‌گذاری هلدینگ دانشگاه آزاد در مازندران تأسیس می‌شود

نهمین جلسه هیأت امنای استان مازندران صبح امروز به ریاست دکتر میرزاده و با حضور اعضا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.
کد خبر : 16638

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، از جمله موارد مطرح شده در این جلسه، تبدیل احکام سرپرستان واحدهای بابل، آمل، چالوس و نور به ریاست واحد بود که به پیشنهاد دکتر میرزاده به جلسه بعدی موکول شد.


همچنین با تجدیدنظر در رأی پنجمین جلسه هیأت امنای استان مازندران ، ادغام مرکز محمودآباد در واحد نور در جلسه مطرح و مقرر شد به عنوان مرکز به کار خود ادامه دهد.


بعد از بحث و استدلال با توجه به اینکه روسای واحدها درگیر کارهای اجرایی هستند و فرصت مناسب برای پیگیری و تحقق اقتصاد دانش بنیان و ایجاد شهرک های فناوری که از اهداف مهم دانشگاه به شمار می رود را ندارند، مقرر شد یک شعبه از شرکت سرمایه گذاری هلدینگ دانشگاه آزاد اسلامی در استان تشکیل و واحدهایی که توانایی دارند، در آن عضو شوند.


همچنین مصوب شد طرح ساخت دستگاه آب شیرین کن که توسط واحد رامسر ارائه شد، بعد از تکمیل و تصویب در کمیسیون دائمی، در جلسه هیأت امنای استانی مطرح شود.


گزارشی از وضعیت مالکیت اراضی واحدها و روند اخذ سند مالکیت آنها و تعیین تکلیف اراضی واحدهایی که زمین های آنها مشکل سند دارند، مطرح و مقرر شد واحدها تا پایان سال 94 نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند. همچنین کمیته ای متشکل از معاون عمرانی استانداری، معاون هماهنگی استان، نماینده معاون عمرانی دانشگاه آزاد و یک نماینده حقوقی تشکیل شود و موضوع را بررسی کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر