صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۳ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
دکتر دادگان خبر داد

استعدادهای دانشجویی در تیم‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی جذب می‌شوند

معاون ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی به حضور 250 هزار نفر در فعالیت‌های ورزشی این دانشگاه در سال 95 اشاره و از جذب استعدادهای دانشجویی در تیم‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
کد خبر : 165152

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمد دادگان در دومین روز از هفتادویکمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه گزارشی از مصوبات کمیسیون تخصصی ورزش ارائه کرد. او به نتایج مسابقات لیگ‌های برتر ورزشی اشاره کرد و گفت: «براساس آخرین نتایج که شب گذشته اعلام شد، 3 تیم دانشگاه آزاد اسلامی موفق به کسب عنوان قهرمانی در مرحله فینال لیگ‌های حرفه‌ای کشور شده‌اند.»


معاون ورزش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «در حال حاضر 250 هزار دانشجو در سال 95 در فعالیت‌های ورزشی شرکت کرده‌اند که نشان‌دهنده رشد ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی است.»


او از حمایت‌های بی‌دریغ دکتر میرزاده در توسعه فعالیت‌های ورزشی تشکر کرد و گفت: «تقویت ورزش همگانی و تعمیم آن بین دانشجویان یکی از اهداف اصلی معاونت ورزشی است که در سه سال‌و‌نیم اخیر سعی کردیم حداکثر دانشجویان را به شرکت در فعالیت‌های ورزشی جذب کنیم. یکی از زمینه‌های توسعه فعالیت‌های ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی جذب حامیان مالی است. بخشنامه‌ای ابتدای سال 94 به واحدها ابلاغ شد که راهکارهای جذب حامیان مالی مسابقات ملی به طور مفصل تشریح شده است. بنابراین از روسای واحدها می‌خواهم این بخشنامه را با دقت بیشتری مورد مطالعه قرار دهند.»


معاون ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: «در بخش باشگاه ورزشی باید فعالیت مضاعفی داشته باشیم چرا که برگزاری مسابقات دانشگاهی می‌تواند زمینه‌ساز حضور دانشگاه در بُعد مسابقات قهرمانی و حرفه‌ای شود.


دادگان همچنین جذب استعدادهای دانشجویی در تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی را یکی از برنامه‌های اصلی این حوزه اعلام کرد و گفت: «در حال حاضر 80درصد اعضای تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی را دانشجویان این دانشگاه تشکیل می‌دهند. به همین خاطر باید برای جذب استعدادهای دانشجویی سرمایه‌گذاری کنیم. دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر دارای 20 تیم خانم‌ها و آقایان در رشته‌های مختلف ورزشی است که در حال حاضر 10 تیم دارای عنوان قهرمانی، 4 تیم نایب قهرمان و 3 تیم عنوان سومی در لیگ‌های کشوری هستند.»


او به توصیه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه ورزش همگانی اشاره کرد و گفت: «از مدیران دانشگاه می‌خواهم ورزش کنند و دانشجویان و کارمندان را نیز به ورزش تشویق کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر