صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۴ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴

رسیدگی به ۹۶ درصد از پیام‌های شهروندان منطقه 6 تهران

مسئول سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ منطقه 6 تهران از رسیدگی به ۹۶ درصد از پیام‌ها و شکایت‌های شهروندان این منطقه خبر داد.
کد خبر : 16502

به گزارش گروه اجتماعی آنا، حمید جوکار در این باره گفت: تاکنون فقط ۴ درصد از پیام‌هایی که رسیدگی به آن‌ها زمانبر است، اجرایی نشده و مابقی پیام‌های دریافتی مورد رسیدگی کامل قرار گرفته است.


وی افزود: پیام‌های مربوط به خدمات شهری همچون آبگرفتگی معابر، رفت و روب، فضای سبز و غیره کمتر از ۲۴ ساعت رسیدگی می‌شود، اما پیام‌هایی که مربوط به حوزه شهرسازی، زیباسازی، عمرانی و ترافیک است، رسیدگی به آن‌ها شاید از یک روز تا چند روز زمان ببرد.


به گفته جوکار، امور مربوط به اجرای احکام و ساخت و ساز‌ها، ساز و کار خودش را دارد که باید مراحل قانونی خود را بگذارند، از این رو زمانبر است.


مسئول سامانه نظارت همکانی ۱۸۸۸ منطقه درباره آمار پیام‌ها گفت: از ابتدای سال ۹۳ تا پایان فروردین ۹۴، از مجموع پیام‌های دریافتی، ۸۹ درصد انتقاد شده که پیگیری و به سرانجام رسیده است، طبق آمار ۸ درصد تشکر و ۳ درصد شکایت ثبت شده است.


وی با اشاره به میزان پیام‌های هر حوزه افزود: ۴۸ درصد حوزه خدمات شهری، ۱۴ درصد حمل و نقل و ترافیک، ۱۰ درصد مربوط به شهرسازی و ۹ درصد به صورت متفرقه میزان پیام‌های هر حوزه را به خود اختصاص داده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: شهرداری منطقه 6
ارسال نظر