صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۳۳ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۵

کشف 3 تن مواد مخدر در عملیات پلیس کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف سه تن مواد مخدر و پاکسازی 566 نقطه آلوده شهری و روستایی در عملیات کوثر 95 پلیس در جنوب و شرق کرمان خبر داد.
کد خبر : 164651

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، نمایشگاه دستاوردهای رزمایش کوثر 95 پلیس استان کرمان با حضور فرمانده انتظامی، معاون امنیتی- انتظامی استانداری و اعضای شورای تامین شهرستان های جنوبی و شرقی کرمان در ستاد فرماندهی شهرستان جیرفت برگزار شد.


سردار رضا بنی اسدی فر در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: پلیس استان کرمان با انجام اقدامات چند ماهه اطلاعاتی، طرح عملیاتی – انتظامی کوثر 95 را به مدت پنج روز در شرق و جنوب استان به مرحله اجرا گذاشت.


وی افزود: هدف از اجرای این طرح، شناسایی کانون‌های ناامنی، پاکسازی نقاط آلوده شهری و روستایی، ارتقاء امنیت انتظامی و ترافیکی و ارتقاء احساس امنیت در بین مردم این مناطق بود.


فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: با تلاش فرماندهی‌های انتظامی شهرستان‌های جیرفت، کهنوج، عنبرآبادبم, ریگان، نرماشیر، قلعه گنج، فاریاب، رودبار و منوجان و با حضور تیم‌هایی از پلیس‌های تخصصی آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، امنیت عمومی به اهداف از پیش تعیین شده در این طرح دست یافتیم؛ علاوه بر حضور 300 تیم از یگان‌های ذکر شده، یک تیم نیز از هوا ناجا با یک فروند بالگرد ، طرح عملیاتی کوثر 95 را پیشتیبانی هوایی کرد.


رئیس پلیس استان کرمان با اشاره به دستاورد‌های این طرح از کشف سه تن و 100 کیلو گرم انواع مواد مخدر خبر داد و گفت: بیش از دو هزار و 700 کیلوگرم این کشفیات تریاک و مابقی حشیش، هروئین است.


وی، کشف 299 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی و 75 هزار لیتر سوخت قاچاق را از مهم‌ترین کشفیات این رزمایش برشمرد.


فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به حضور تیم‌های تخصصی پلیس راهور و راه در اجرای این طرح، گفت: یک هزار و 266 مورد وسیله نقلیه اعمال قانون و یک هزار و 134 وسیله نقلیه به دلیل فاقد پلاک بودن یا مدارک و گواهینامه نیز متوقف و روانه پارکینگ شد.


وی ادامه داد: در مدت اجرای رزمایش با پشتیبانی هوایی و حضور تیم‌های تخصصی و یگان‌های تکاوری، 162 نقطه شهری و 404 نقطه روستایی پاکسازی شد.


بنی اسدی فر با اشاره به تداوم اجرای طرح‌های عملیاتی انتظامی در تمامی نقاط استان کرمان، گفت: با اجرای این طرح و ارتقاء سطح امنیت مناطق جنوبی و شرقی استان که گلوگاه استان از شرق کشور است با امنیتی بالاتر به استقبال نوروز 96 خواهیم رفت .



انتهای پیام/

برچسب ها: مواد مخدر
ارسال نظر