صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۸ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۵

دیدار نمایندگان دانشگاه حاجت تپه ترکیه با علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

مسئولان دانشگاه حاجت تپه ترکیه یکشنبه ۱۵ اسفند ماه در دفتر معاونت علوم پزشکی حضور یافتند و ضمن دیدار با مدیران معاونت علوم پزشکی و اداره کل امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی خواستار امضای تفاهمنامه و همکاری‌های مشترک در زمینه همکاری‌های علمی و پژوهشی در رشته‌های پزشکی و غیر پزشکی شدند.
کد خبر : 164606

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، در این جلسه دکتر فرهاد ادهمی مقدم، مدیر کل توسعه آموزش پزشکی شرح مختصری از دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان ارائه داد و حوزه علوم پزشکی را معرفی کرد.


او در ادامه به آمار دانشجویان و هیأت علمی در حوزه علوم پزشکی اشاره کرد و افزود: «40درصد از کل آموزش پزشکی کشور از سوی دانشگاه آزاد اسلامی انجام می‌گیرد.»


دکتر تیمور هان گور، مدیر کل روابط خارجی و آموزش و همکاری‌های بین‌المللی و دکتر عارف آلتون از دپارتمان آموزش کامپیوتر و تکنولوژی‌های آموزشی از دانشگاه حاجت تپه ضمن تشکر از دعوت و مهمان نوازی طرف ایرانی، به معرفی این دانشگاه و توانمندی‌های آن به ویژه در زمینه آموزش پزشکی و دندانپزشکی اشاره کردند.


تیمور هان گور به سطح بالای علمی دانشگاه حاجت تپه در میان سایر دانشگاه‌های ترکیه و اینکه هر ساله برترین‌های آزمون ورودی در این دانشگاه پذیرفته می‌شوند اشاره کرد و افزود: «دانشگاه حاجت تپه عضو برنامه آموزشی اراسموس اروپا است و به دو زبان ترکی و انگلیسی تدریس می‎شود.»


در ادامه دکتر حسن زاد، سرپرست مدیریت توسعه بین‌الملل پزشکی درباره رتبه بندی بین‌المللی دانشگاه حاجت تپه، وضعیت بیمارستان‌های آموزشی وابسته به این دانشگاه و اعتبار بخشی آن سوالاتی را مطرح کردند.


در پایان دو طرف پیشنهاداتی برای شروع همکاری‌های علمی و پژوهشی، مبادله استاد و دانشجو و برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک ارائه دادند.


انتهای پیام/

ارسال نظر