صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۰۸ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴

رئیس واحد استهبان: هیچ‌ وقت خود را بی‌نیاز از تعلیم و تعلم ندانیم

جشن دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان با حضور بیش از ۳۰ نفر از دانشجویان رشته پرستاری در تالار علامه طباطبایی این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 16448

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس واحد استهبان در مراسم جشن دانش‌آموختگان رشته پرستاری به اهمیت دانش و علم اندوزی، خدمت به مردم، قدر‌شناسی و بکارگیری تعهد و تخصص پرداخت.


محسن زارعی جلیانی نیاز مومن به توفیق از سوی خداوند متعال، نیاز به نفس لوامه به عنوان یک پنددهنده و واعظ درونی فرد و نیاز به پذیرش خیرخواهی کسی که خیرخواه انسان است را سه نیاز بیان شده در حدیث امام جواد برای فرد مومن بر شمرد.


سرپرست واحد استهبان افزود: دانشجویان هیچگاه خود را فارغ‌التحصیل و هیچ‌وقت بی‌نیاز از تعلیم و تعلم ندانند. چرا که توصیه موکد دین مبین اسلام و پیامبر و ائمه اطهار بر کسب علم و دانش است.


زارعی جلیانی قدردانی و سپاسگزاری از خداوند، والدین و خانواده‌ها، استادان و همه کسانی که به نحوی در کسب علم و امر یادگیری و فراهم کردن شرایط ادامه تحصیل دانشجویان نقش داشته‌اند و همچنین عهد و پیمان بستن دانش‌آموختگان با خداوند در بکارگیری تخصص و تعهد به منظور خدمت رسانی به مردم و میهن اسلامی ایران را دو هدف مهم در برپایی جشن‌های دانش‌آموختگی در دانشگاه‌ها دانست.


پخش نماهنگ، اجرای موسیقی سنتی و تقلید صدا، قرائت سوگند نامه، برش کیک جشن، گرفتن عکس و ثبت خاطره‌ها، اهدای تندیس و لوح یادبود به دانش‌آموختگان و لوح تقدیر به استادان گروه پرستاری، پذیرایی، اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و صرف شام از دیگر برنامه‌های این جشن باشکوه بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر