صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۲ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
چمران در جلسه امروز شورای شهر تهران مطرح کرد

پاسخگویی در شهرداری تهران کند است/ قبرهای 15 میلیونی در بهشت زهرا(س)

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: به زمان و پاسخگویی شهردار تهران به شورای شهر انتقاد داریم و در کل پاسخگویی در شهرداری کند است.
کد خبر : 16395

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، مهدی چمران در حاشیه یکصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره مصوبات این جلسه گفت: دو فوریت طرح ساماندهی ذی‌حساب‌های شورای اسلامی شهر تهران در این جلسه مطرح شد که نام آن به کمیته‌ ساماندهی ذی‌حسابان و نظارت به کمیسیون حسابرسی تغییر کرد و یک فوریت آن نیز به تصویب رسید.


وی افزود: همچنین مقرر شد این طرح از سوی کمیسیون‌های نظارت و حقوقی و برنامه‌ریزی و بودجه شورای اسلامی شهر تهران بررسی شده و طی مدت ۳ ماه طرح اصلی آن به شورای اسلامی شهر تهران ارائه شود تا ذی‌حساب در شورا تشکیل و چالش‌های آن رفع شود.


چمران گفت: در ادامه طرح الزام شهرداری تهران به اجرای برنامه پیشگیری و کاهش آسیب‌پذیری و سازگاری و تغییرات آب و هوای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت که مقرر شد شهرداری مطالعات آن را انجام دهد. البته در سال ۸۸ نیز این طرح در شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسید و اکنون ما بر اجرای آن تأکید می‌کنیم و بعد از مدت ۴ ماه نتیجه نهایی را شهرداری اعلام خواهد کرد.


رئیس شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: طرح سومی که امروز در شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد « الزام شهرداری تهران به تشکیل ستاد مدیریت جمعیت شهر تهران» بود که براساس آن جمعیت شهری ساماندهی می‌شود. در ‌‌نهایت کلیات این طرح نیز به تصویب رسید و جزئیات آن نیز در جلسات آینده مطرح می‌شود.


در ادامه وی به تذکر یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر پاسخگو نبودن شهردار تهران اشاره و اظهار کرد: پاسخگویی شهرداری به طور طبیعی کند است و باید به افزایش سرعت پاسخگویی در شهرداری بپردازیم.


رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه بعضی از قبر‌ها در بهشت‌ زهرا ۳۰ میلیون تومان است، گفت: قبر ۳۰ میلیون تومانی نداریم بلکه تعداد قبرهای محدودی در فاز قدیمی بهشت زهرا است که حدود ۱۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد اما در فاز ۲ بهشت زهرا قبر‌ها مجانی و حدود ۷۰۰ هزار تومان برای رزرو قبرهای دو طبقه یا سه طبقه که جلو‌تر خریداری می‌شود، می‌گیرند. قطعات قدیمی به دلیل سرسبز بودن گران‌تر هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر