صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۴۱ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴

انتقاد دوستی از صداوسیما/ به اقدامات شورای شهر جنبه سیاسی ندهیم

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: عده‌ای نمی‌خواهند شورا به سمت کارآمدی پیش برود و قصد دارند اقدامات شورا را سیاسی کنند.
کد خبر : 16363

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، اسماعیل دوستی در یکصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکرات پیش از دستور گفت: در روز یکشنبه گذشته و در جلسه غیرعلنی شورای اسلامی شهر تهران بحث عادی بین بنده و شخص دیگری از اعضای شورای شهر صورت گرفت و این مباحث همیشه در شورا بوده است که دوست نداشتیم این اتفاقات منعکس شود.


وی افزود: اما روابط عمومی شورا آن را انعکاس داد و عبدالحسین مختاباد در این خصوص تذکری را دادند و دیگر بنده به ‌آن نپرداختم. با این وجود شبکه خبر دیروز به این موضوع پرداخت و یکی از اعضای شورا مطالبی را مطرح کرد که ظلم به بنده و اسلام است در صورتی که در جلسه روز یکشنبه قرار شد بعضی از مسائل به بیرون انعکاس داده نشود و به شورا جنبه سیاسی ندهیم.


دوستی ضمن انتقاد سیمای جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: از محمد سرافراز رئیس صدا و سیما درخواست می‌کنم که این خبر را ببیند و خود از این خبر برداشت کنند که انتشار آن به نفع شورا بوده یا به ضرر.


دوستی با اشاره به اینکه یک عده‌ای نمی‌خواهند به سمت کارآمدی پیش بروند، گفت: ۳۱ نفر عضو شورای شهر تهران به عنوان خواهر و برادر مسائل تهران را پیگیری می‌کنند و با تعاملی که با شهردار دارند اقدامات خوبی ارائه دادند.


عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: بنده سرباز نظامم و امروز سرباز ولایتم و از صدا و سیما تشکر می‌کنم چرا که صحبت‌های تمامی اعضای شورا را منتشر می‌کند اما سیما به ۱۴ نفر از اعضای شورای شهر توجهی نداشته است و در برنامه‌ها از این افراد دعوتی نمی‌شود. بعضی از دوستان را حتی در خندهوانه و هندوانه نیز دعوت می‌کنند، اگر دعوت نمی‌کنید تضعیف هم نکنید.


در ادامه اسماعیل دوستی به مذاکرات هسته‌ای ایران نیز اشاره کرد و گفت: ما یک گروهی را برای مذاکره با دشمن فرستاده‌ایم. ظریف، عراقچی و صالحی بیشتر اصولگرا هستند تا اصلاح‌طلب؛ هر کدام از آن‌ها مواضع روحانی را پذیرفته‌اند و دارند برای جمهوری اسلامی ایران کار می‌کنند.


وی گفت: در شبکه خبر یک نفر را آورده‌اند که به مذاکرات هسته‌ای بپردازد که ممکن است در زمان جنگ حتی متولد نشده باشد، همه دلواپسند و دلواپسان تنها نیستند اما بهتر است یک اتاق فکر درست کنیم و گروه مذاکره‌کننده را تقویت کنیم و به آن‌ها پیشنهاد ارائه دهیم.


عضو شورای چهارم یادآور شد: یک روز از رئیس صدا و سیما دعوت کنیم به شورای شهر بیاید و مسائل را با وی در میان بگذاریم.



انتهای پیام/

ارسال نظر