صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۳ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵

کاپیتان سایپا: موقعیت‌های تراکتور روی اوت دستی بود/ بازیکنان سایپا وقت تلف کردن بلد نیستند

کاپیتان تیم سایپای تهران گفت: اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم تراکتورسازی را شکست دهیم .
کد خبر : 163528

ابراهیم صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا با اشاره به تساوی تیمش در خانه تراکتورسازی، گفت: «بازی تماشاگر پسندی از آب در آمد، هر دو تیم موقعیت‌هایی برای رسیدن به گل داشتند و در کل بازی خوبی بود. در هر صورت بازی کردن در تبریز و مقابل هواداران تراکتورسازی خیلی سخت است و این تساوی برای ما بسیار ارزشمند است.»


وی افزود: «ما در نیمه اول سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و موقعیت‌هایی هم به دست آوردیم و این درحالی بود که موقعیت‌های حریف در این نیمه روی اوت دستی بود ولی در نیمه دوم تراکتورسازی فشار بیشتری آورد و البته به نتیجه‌ای نرسید. فکر می‌کنم مساوی عادلانه بود.»


کاپیتان تیم فوتبال سایپا تهران تصریح کرد: «ما در نیمه دوم بیشتر دفاع کردیم و در ضد حملات موقعیت‌هایی داشتیم که گل برتری را بزنیم ولی به‌درستی استفاده نکردیم تا به 3 امتیاز بازی نرسیم. در مجموع بازی خوبی بود و به دو تیم تبریک می‌گویم.»


وی همچنین در رابطه با حواشی پایان بازی و درگیری حامد لک با بازیکن سایپا عنوان داشت: «من در دقیقه 70 تعویض شدم و به همین دلیل متوجه اتفاقات نشدم!»


صادقی در واکنش به این سوال که چرا بازیکنان سایپا در نیمه دوم وقت تلف می‌کردند، گفت: «من با این قضیه موافق نیستم چراکه معتقدم دو بار بازیکنان ما مصدوم شدند و چند بار هم بازیکنان تراکتورسازی دچار مصدومیت شدند. بازیکنان سایپا اصلا وقت تلف کردن بلد نیستند و به نظر من وقفه‌های بازی بیشتر به خاطر مصدومیت بود و نباید آن را به پای وقت تلف کردن گذاشت.»


انتهای پیام/

ارسال نظر