صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۰۰ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۵
در گفت وگو با آنا مطرح شد:

انتقاد مرتضی فنونی زاده از بده بستان‌های چرخه‌ 15 نفره مربیان لیگ برتری/ پول بیت المال را به خارجی‌ها می‌دهند که با آمپول بازی کنند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: برانکو نباید بچه‌ها را این طور تنبیه کند و از خانه بیرون بیندازد، بهتر است مانند یک پدر به بچه‌اش بگوید برای تنبیه دو ساعت در زیرزمین تنها بماند.
کد خبر : 162732

مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا در مورد طلبش از باشگاه پرسپولیس گفت: «من و تعدادی از هم ‌تیمی‌های سابق به نام‌های نجم‌الدین بخشی، بهروز سلطنی، رحیم یوسفی و دکتر قربانی که در سال‌های گذشته در تیم‌های پایه مربی‌گری کرده‌ایم از 4 تا 5 سال اخیر طلب‌مان مانده است. طلب ما متعلق به زمان مدیریت آقای طاهری نیست و متعلق به مدیریت آقایان رویانیان و علی پروین است. اما چون ایشان الان متولی است، موظف است که بدهی را بدهد ما زیاد هم به مدیرعامل‌های وقت فشار نمی‌آوردیم چون مبلغ زیادی نیست. الان وضعیت مالی باشگاه خوب است و اسپانسرهای زیادی دارد و پول هم به باشگاه می‌رسد. نزدیک عید است و به باشگاه آمدیم که پول‌هایمان را بگیریم.»


وی ادامه داد: «حالا که الحمدلله وضع باشگاه و نتایج خوب است. ما نمی‌خواهیم بگوییم که شکایت کرده‌ایم به خاطر مربی‌گری در تیم‌های پایه زحمت کشیده‌ایم طاهری هم موظف است به عنوان متولی باشگاه این پول را پرداخت کند. هفته گذشته با بچه‌ها خدمت آقای کاشانی رسیدیم. آقای کاشانی گفت فعلا اقدام عاجل نکنید و من مساله را ردیف می‌کنم و ما هم به خاطر صحبت‌های ایشان یک مقدار دیگر صبر می‌کنیم. مبلغ ناچیز است و طلب همه که حدود 7 تا 8 نفریم به 50 میلیون تومان هم نمی‌رسد.»


فنونی‌زاده در رابطه با نتایج پرسپولیس در لیگ برتر بیان کرد: «نتایج فوق‌العاده خوب است و پرسپولیس صدر جدول می‌باشد و با تیم دوم 6 و با استقلال هم 10 امتیاز فاصله داریم. بچه‌ها فوق‌العاده خوب کار می‌کنند. ولی این تنش‌ها و چالش‌ها که در اردوهای برون‌مرزی اتفاق می‌افتد فکر می‌کنم زیاد زیبنده این باشگاه پرطرفدار نیست. کار آقای برانکو و مخصوصا آن دو بازیکن را اصلا نمی‌پسندم.»


وی ادامه داد: «در هشت سال و خرده‌ای که در پرسپولیس بودم فقط بالای سر تیم آقای پروین بود. اگر صحبت یا چالشی مخصوصا در اردوهای خارج از تهران می‌شد با کدخدا منشی خود علی آقا مساله حل می‌شد. جریان با یک شوخی شروع و با یک شوخی تمام می‌شد. این موضوع که بازیکنان را برگشت بدهند نبود. برانکو نباید بچه‌ها را این طور تنبیه کند و از خانه بیرون بیندازد. بهتر است مانند یک پدر به بچه‌اش بگوید برای تنبیه دو ساعت در زیرزمین تنها بماند. به عقیده من برانکو کار خوبی نکرد. درست است این دو شیطنت کرده‌اند به نظر من در این موقع از سال به آنها پاداش ندهند یا در بازی از آنها استفاده نکنند و این می‌تواند یک تنبیه خوب و مناسب باشد.»


پیشکسوت پرسپولیس در مورد بازیکنان اوکراینی که از پرسپولیس رفتند گفت: «دو بازیکنی که دوپینگی اعلام شده‌اند به احتمال زیاد اوکراینی‌های پرسپولیس هستند. در این مورد باشگاه و مخصوصا یکی از معاونین به توصیه برانکو که اینها را خریداری کرده باید پاسخگو باشد و شنیده‌ام مدتی است که این دو بازیکن ایران را ترک کرده‌اند.»


وی افزود: «ما 7 تا 8 نفر از مربیان تیم‌های پایه 40 تا 50 میلیون تومان طلب داریم آن وقت آقایان می‌روند پول بی‌زبان بیت‌المال را به خارجی‌هایی می‌دهند که با آمپول و قرص به میدان مسابقه می‌روند باید مسئولین باشگاه جوابگو باشند.»


فنونی زاده در رابطه با چرخش چند مربی لیگ برتری در تیم‌های فوتبال ایران گفت: «چرخه‌ای 15 نفره از مربیان وجود دارد. چون از رفقای ما هستند اسمی نمی‌آورم مثلا اگر کسی از تیم‌های متمول شمالی کنار گذاشته شود مطمئن باشید تا سه هفته بعد دوباره سر کار می‌رود. چون با تمام مدیران و دست‌اندرکاران آن باشگاه بده بستان‌هایی دارد. غیر از یحیی گل‌محمدی که از لحاظ فنی و اخلاقی خوب است و آنقدر کنار بود تا درخواستی برای او آمد و هم اکنون شاهد نتایج خوب او هستیم مربیانی حضور دارند که چرخشی‌اند و حداکثر دو هفته خانه نشین می‌شوند و بعد به تیم جدید می‌روند الان اگر یحیی در ذوب آهن بود قول شرف می‌دادم که ذوب آهن جزء سه تیم برتر لیگ بود و صد در صد نتایج الان ذوب آهن هم نشان می‌دهد که کار او نیز هنوز تاثیر دارد.»


انتهای پیام/

برچسب ها: برانکو پرسپولیس
ارسال نظر