صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۳۵ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
در دومین دوره مسابقات در کرمانشاه؛

واحد اسلامشهر مقام سوم دومین دوره مسابقات ملی سازه‌های ماکارونی را کسب کرد

تیم سی تک دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر رتبه سوم دومین دوره مسابقات ملی سازه‌های ماکارونی را در گرایش راندمانی به نام خود ثبت کرد.
کد خبر : 16269

به گزارش خبرنگار آنا، تیم سی تک دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر به سرپرستی ایمان رستم نژاد با حضور در دومین دوره مسابقات ملی سازه‌های ماکارونی کرمانشاه با حضور بیش از 50 تیم از 20 استان کشور در سالن شهید علیمحمدی پردیس دانشگاه رازی برگزار شد، توانست با افتخار مقام سوم این دوره از مسابقات ملی را در گرایش راندمانی برای واحد اسلامشهر به ارمغان آورد.


سرپرست تیم سی تک و دانشجوی رشته عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در گفت‌وگو با آنا علاوه بر قدردانی از مسئولان واحد اسلامشهر و بویژه رئیس دفتر فرهنگ اسلامی در حمایت از تیم سازه‌های ماکارونی؛ دستیابی به این مقام را جز با پیگیری و حمایت ایشان میسر ندانست.


رستم نژاد از رقابت تنگاتنگ تیم سی تک واحد اسلامشهر و تیم west bridge دانشگاه خوی در این دوره از مسابقات سخن گفت و افزود: تیم west bridge با راندمان 582 و تنها با اختلاف یک امتیاز از تیم سی تک موفق به کسب مقام دوم شد.


دومین دوره مسابقات ملی سازه‌های ماکارونی دانشگاه رازی در بخش دانشجویی در قالب سه گرایش راندمان، جکت های نفتی و سازه زیبا و همچنین در بخش دانش آموزی در گرایش راندمان برگزار شد که تیم واحد اسلامشهر در بخش دانشجویی و در دو گرایش راندمان و جکت نفتی حضور یافت؛ داوری این دوره از مسابقات را نیز انجمن علمی "ایران خرپا" که اکنون تنها نهاد و انجمن تخصصی در بحث سازه های ماکارونی در ایران است، عهده دار بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر