صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۴۹ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴

بازدید 60 دانش‌آموز سما از دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود

در راستای معرفی دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، 60 نفر از دانش آموزان دبیرستان سما از فضاهای آموزشی، پژوهشی و رفاهی این دانشگاه دیدن کردند.
کد خبر : 16268

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت : 60 نفر از دانش آموزان دبیرستان سما از امکانات دانشگاه از جمله فضاهای آموزشی و پژوهشی همچون کلاس ها، آزمایشگاه ها، کتابخانه ها و کارگاه های تخصصی در دانشکده های مختلف دیدن کردند.


سید امیر رضا حسینی نژاد افزود: در این راستا برای آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با امکانات دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، فضاهای رفاهی و ورزشی ازجمله سالن بدنسازی، زمین های چمن فوتبال و پرتاب نیزه و دیسک ، سالن چند منظوره ورزشی و دیگر امکانات رفاهی مورد بازدید آنان قرار گرفت.


وی خاطرنشان کرد: این بازدیدها بر اساس برنامه های از پیش تعیین شده توسط روابط عمومی و با هماهنگی معاونت آموزشی برای آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان مدارس مختلف سطح شهر با امکانات دانشگاه انجام می گیرد و روند آن در طول سال ادامه خواهد داشت.


حسینی نژاد بیان کرد: در سال گذشته در همین رابطه 51 بازدید توسط مدارس سطح شهر و استان سمنان از دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و بیمارستان آن صورت گرفت که نسبت به سال قبل افزایش داشته است.


مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود خاطرنشان کرد : در این بازدید ها علاوه بر معرفی دستاوردهای دانشگاه به بازدیدکنندگان برشور و سی دی هایی نیز در جهت آشنایی هر چه بیشتر آنان با دانشگاه ارائه می شود که حاوی عکس های پانوراما، تور مجازی، معرفی اجمالی و کلی دانشگاه، کلیپ معرفی دانشگاه و شماره تلفن های ضروری آن است.


انتهای پیام/

ارسال نظر