صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۲۶ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۵

دلایل جدایی اوکراینی‌های پرسپولیس/ دوپینگی از آب درآمدند؟

دو بازیکن اوکراینی پرسپولیس بخاطر مثبت بودن تست دوپینگ به صورت توافقی قراردادشان را با این باشگاه فسخ کردند.
کد خبر : 162389

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، مدیران باشگاه پرسپولیس در اردوی پیش فصل این تیم در اوکراین با دو بازیکن اوکراینی وارد مذاکره شدند و بعد از انجام تست‌هایی که در این اردو از آنها گرفته شد این دو بازیکن به پرسپولیس پیوستند.


در بدو ورود «پریمووف» و «پل یانسکی» گفته شد این دو نفر هم مانند اکثر خارجی‌هایی که به فوتبال ایران می‌آیند از کیفیت بالایی برخوردار نباشند و در ادامه لیگ هم بازی نکردن آنها در پرسپولیس این موضوع را ثابت کرد.


«پریمووف» و «پل یانسکی» که در مجموع با قراردادی به ارزش یک میلیارد و 700 میلیون تومان به جمع بازیکنان پرسپولیس اضافه شده بودند بعد از نیم فصل دوم هنوز نتوانستند جایی در ترکیب اصلی تیم پیدا کنند و بعد از گذشت چند هفته از نیم فصل دوم در یک تصمیم عجیب و بی‌سروصدا این دو بازیکن اوکراینی به صورت توافقی از پرسپولیس جدا شدند.


اما جدا شدن این دو بازیکن در آن مقطع زمانی و آن هم به صورت توافقی کمی عجیب به نظر می‌رسید. بازیکنانی که در نقل‌وانتقالات نیم فصل می‌توانستند از پرسپولیس بروند و باشگاه به جای آنها دو بازیکن دیگر جذب کند تا نیمکتش در لیگ قهرمانان آسیا خالی نباشد.


اما دلایل جدایی این دو بازیکن به گونه دیگری است و شنیده‌ها حاکی از آن است که تست دوپینگ یکی از دو بازیکن اوکراینی پرسپولیس، مثبت بود و به همین دلیل این دو بازیکن تصمیم گرفتند بی‌سروصدا از این تیم جدا شوند. جدایی که هنوز مدیران پرسپولیس در مورد دلایل آن صحبت نکردند و کیفیت پایین آنها را دلیل فسخ قراردادشان اعلام کرده‌اند.


انتهای پیام/

برچسب ها: برانکو پرسپولیس
ارسال نظر