صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۲ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۵

زمان ارسال اثر به مسابقه بزرگ نقاشی شهر سبز تمدید شد/نفس‌های شهر با موضوع آلودگی‌هوا

دبیرکمیته اطلاع رسانی دومین جشنواره عکس و پوستر نفس های شهر از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این رویداد فرهنگی – زیست محیطی خبر داد. 
کد خبر : 159479

امین افتخار، دبیرکمیته اطلاع رسانی دومین جشنواره عکس و پوستر نفس های شهر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با بیان اینکه تاکنون بیش از ٢٠٠٠ اثر به دبیرخانه ارسال شده است، اظهار کرد: با توجه به استقبال علاقه مندان و هنرمندان و درخواست‌هایی مبنی بر تمدید مهلت دریافت آثار علاقمندان، با موافقت اعضای شورای سیاست‌گذاری، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 5 اسفندماه تمدید شد.


وی گفت: این جشنواره با موضوع گرامیداشت هوای پاک و در دو بخش عکس و پوستر برگزار شده و ایفای نقش هنرمندان و علاقه مندان در فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی عمومی پیرامون موضوع جشنواره یکی از اهداف مهم این رویداد است.


مدیر روابط عمومی محیط زیست استان تهران یادآور شد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی اینترنتی www.asanpardakht.ir/nafas ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران به نشانی www.tehran-doe.ir مراجعه کنند.


گفتنی است پیش از این اخرین مهلت ارسال آثار تا 30 بهمن ماه سال جاری اعلام شده بود.


زمان ارسال اثر به مسابقه بزرگ نقاشی شهر سبز تمدید شد


دبیر اجرایی مسابقه بزرگ نقاشی شهر سبز از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این رویداد فرهنگی – زیست محیطی خبر داد و گفت: تاکنون آثار متعددی از سوی دانش آموزان مدارس استان تهران به دبیرخانه ارسال شده است، با توجه به استقبال علاقه‌مندان و درخواست‌هایی مبنی بر تمدید مهلت دریافت آثار، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 3 اسفندماه تمدید شد.


وی گفت: این جشنواره به مناسبت شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست و با محورهایی چون درختکاری و فضای سبز، هوای پاک، آب پاک و همچنین انرژی پاک، حمل و نقل شهری، ساختمان سبز و بازیافت و زباله در قالب نقاشی با همکاری استانداری و آموزش و پرورش تهران برگزار شده است.


مدیر روابط عمومی محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه این مسابقه صرفا ویژه دانش آموزان استان تهران است، تصریح کرد: آثار این جشنواره از طریق دانلود اپلیکیشن ایوا به نشانی www.sadadpsp.ir قابل ارسال است.


انتهای پیام/

برچسب ها: آلودگی هوا
ارسال نظر