صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۱ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اشکذر:

شاخ و برگ انقلاب اسلامی ایران در کشورهای جهان الگو شده است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اشکذر گفت: «امروز ما برای خودمان استقلال داریم و تصمیم‌گیری می‌کنیم تا دیگران از ما الگوبرداری کنند؛ اکنون شاخ و برگ انقلاب اسلامی ایران در کشورهای جهان الگودهی می‌کند.»
کد خبر : 159346

به گزارش خبرنگار آنا، حجت الاسلام محمد پورقیومی در مراسم سخنرانی با عنوان «نقش انقلاب اسلامی در تعالی انسان و جهان» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب گفت: «در کشورهای مختلف سالگرد انقلابشان را با برنامه‌هایی گرامی می‌دارند و انقلاب ایران چون متفاوت‌تر از تمام انقلاب‌ها بوده به همین خاطر جشن‌هایی که متفاوت‌‌تر از جشن دیگر کشورهاست برپا می‌شود.»


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اشکذر افزود: «قاطبه مردم به جمهوری اسلامی رأی مثبت دادند و وفاداری خود را به انقلاب نشان دادند. قانون اساسی چارچوب مصوب و قانونی و شرعی نظام جمهوری اسلامی است.»


این مسئول به تشریح رنگ‌های سه‌گانه پرچم ایران پرداخت و گفت: «ما در دوران دفاع مقدس و جنگ هشت ساله تحمیلی، 230 هزار شهید در 19 هزار گلزار شهدا داریم.»


پورقیومی افزود: «آرم روی پرچم ایران نیز 5 جز است که نشان دهنده پنج اصل اعتقادی دین اسلام است و در دو طرف رنگ سفید پرچم 22 بار کلمه الله اکبر که نشانه 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است نقش بسته است و علامت شمشیر هم نشانه ایستادگی است و اگر لازم باشد خون هم می دهیم.»


در دوران دفاع مقدس و جنگ هشت ساله تحمیلی، 230 هزار شهید در 19 هزار گلزار شهدا داریم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اشکذر، عوامل چهارگانه پیروی و بقای انقلاب اسلامی را ایمان و اعتقاد به خدا، رهبری‌های حضرت امام (ره)، اتحاد و خون شهدا برشمرد و خاطرنشان کرد: «در 60 کشور جهان، پیروزی انقلاب را جشن می‌گیرند.»


به گزارش آنا، به مناسبت گرامیداشت سی و هشتمین فجر انقلاب اسلامی ایران، نمایشگاه عکس با عنوان «انقلاب در اشکذر به روایت تصویر» به همت روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر گشایش یافته بود.


در این نمایشگاه تصاویری از تظاهرات اقشار مختلف مردم متدین و خداجوی شهر اشکذر در سال های منتهی به پیروزی انقلاب در خیابان های اشکذر و یزد به نمایش گذاشته شد. نمایشگاه دیگری از همین تصاویر در مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن در معرض دید مردم گذاشته شد.


همزمان با دهه فجر انقلاب هم تعدادی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر با خانواده میرجلیلی دانشجوی رشته کارشناسی تأسیسات این دانشگاه دیدار کردند. پدر میرجلیلی که از یادگاران هشت سال دفاع مقدس است در این دیدار به بیان خاطراتی از آن دوران و نحوه جانبازی و اسارت خود پرداخت.


مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهدا، واقع در روضه الشهدای اشکذر نیز قبور مطهر شهدا را گلباران و بار دیگر با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.


اشکذر در دوران دفاع مقدس 130 شهید گلگون کفن را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: واحد اشکذر
ارسال نظر