صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۵۴ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
در لیگ ربات‌های جنگجو و رهیاب صورت گرفت

کسب دو مقام مسابقات بین‌المللی رباتیک از سوی واحد صوفیان

تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان با حضور در دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی رباتیک، هوش مصنوعی و نمایشگاه تخصصی اختراعات و ابتکارات دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، مقام دوم لیگ ربات‌های جنگجو و مقام سوم لیگ ربات‌های رهیاب را از آن خود کرد.
کد خبر : 159332

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دوازدهمین دوره از مسابقات رباتیک با هدف ارتقای سطح علمی دانشجویان، پیشرفت و توسعه علم رباتیک و مکاترونیک و ارتباط بیشتر دانشگاه و صنعت در راستای دستیابی به سند توسعه چشم‌انداز 1404 به مدت سه روز در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با حضور 150 تیم از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در 7 لیگ مختلف دانشجویی و دانش آموزی برگزار شد.


لیگ جنگجو مهمترین و پربیننده ترین لیگ این مسابقات بود که تیم رباتیک واحد صوفیان با همت و تلاش‌های شبانه روزی اعضای تیم توانست با شایستگی در رقابت با 20 تیم شرکت کننده عنوان دومی را کسب کند.


اعضای تیم واحد صوفیان متشکل از 9 نفر؛ محمدعلی بهرامی، علیرضا صادری، پیمان غلامی، محسن برزگر، مهران ابراهیمی، سینا هوشیار، حمید بذرافشان و علیرضا صالح به سرپرستی محمود فرامرزی با 9 تیم در لیگ‌های مختلف این مسابقات شرکت کرده بودند.


انتهای پیام/

ارسال نظر