صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۴۶ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۵

خدمت‌رسانی ۲۲۰ راهدار و آمادگی برای بارش باران

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان که از آغازین ساعات بارش باران در محورها حضور داشته اطلاعاتی از وضعیت جاده‌های حوزه استحفاظی خود را تشریح کرد.
کد خبر : 158968

به گزارش گروه اقتصادی آنا از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، محمدرضا باقری‌فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان که از آغازین ساعات بارش باران در محورها حضور داشته اطلاعاتی از وضعیت جاده‌های حوزه استحفاظی خود را تشریح کرد.


وی اظهار کرد: با توجه به هشدارهای چند روز اخیر اداره هواشناسی، جلسات مختلفی جهت هماهنگی و آمادگی هر چه بیشتر راهداران سخت‌کوش این اداره کل و روسای ادارات تابعه تشکیل شده است.


وی ادامه داد: اکنون که شاهد نزول رحمت الهی و بارش‌های شدید در حوزه استحفاظی هستیم بیش از ۱۸ اکیپ راهداری به همراه ۱۵۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین و ۲۲۰ نفر راهدار به صورت شبانه‌روزی در جاده‌ها در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.


مدیرکل راه و شهرسازی لارستان تصریح کرد: بیش از ۳۵۹۲ کیلومتر راه و ۲۵ گردنه در حوزه استحفاظی این اداره کل و جود دارد و بحمدالله با همت راهداران مشکل خاصی نداشته و در حال حاضر کلیه مسیرهای باز است.


وی در پایان به رانندگان توصیه کرد از عجله و شتاب خودداری کرده و هنگام خواب‌آلودگی از رانندگی خودداری کنند و همچنین با توجه به لغزنده بودن جاده در مسیر نسبت به داشتن برف‌پاک‌کن و دیگر الزامات اقدامات لازم را صورت داده و با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر