صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۲۱ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۵

انریکه: درخور بارسلونا بازی می‌کنیم/ می‌دانم چه درسر مربی پاری‌سن‌ژرمن می‌گذرد

سرمربی تیم بارسلونا گفت: سرمربی پاری‌سن‌ژرمن به طور کامل بارسا را می‌شناسد و این می‌تواند برای ما خیلی خطرناک باشد
کد خبر : 158943

به گزارش گروه ورزشی آنا از ساکرنت، در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب (سه‌شنبه) پاری ‌سن‌ ژرمن و بارسلونا در پاریس برابر هم به میدان خواهند رفت.


لوییز انریکه در نشست خبری خود با اشاره به حضور اونای امری اسپانیایی روی نیمکت پاری ‌سن‌ ژرمن و شناختش از این تیم گفت‌: «نمی‌توانم تصور کنم یک مربی بیش از امری با بارسلونا روبرو شده باشد. او به طور کامل ما را می‌شناسد و این می‌تواند برای ما خیلی خطرناک باشد. امری مربی جوان و در ‌عین ‌حال باتجربه است که سه قهرمانی در لیگ اروپا را در کارنامه دارد. می‌دانم او چه در سر دارد. او فوتبال هجومی را در پاریس به نمایش می‌گذارد. تیم امری نیز ما را تحت فشار خواهد گذاشت تا بتوانند به پیروزی برسند.»


سرمربی بارسلونا ادامه‌ داد: «فکر می‌کنم بازی با پاری ‌سن‌ ژرمن بسیار جذاب و تماشایی باشد. هدف ما مثل قبل است. اینکه توپ را از آنها بگیریم و تا جایی که می‌توانیم موقعیت گل ایجاد کنیم. می‌دانیم برابر تیم خوب پاری ‌سن‌ ژرمن بازی می‌کنیم که حمایت هوادارانش را خواهد داشت و قطعا در خانه به چیزی جز برد فکر نمی‌کند.»


بارسلونا امشب در حالی برابر پاری ‌سن‌ ژرمن به میدان خواهد رفت که سه بازیکن مصدوم خواهد داشت. خاویر ماسکرانو، الیکس ویدال و آردا توران، بازیکنانی هستند که انریکه نمی‌تواند برابر پاری ‌سن‌ ژرمن از آنها استفاده کند اما جرارد پیکه که در بازی برابر آلاوز غایب بود، می‌تواند در این بازی تیمش را همراهی کند.


سرمربی بارسلونا درباره بازیکنان در دسترس خود برای این دیدار نیز گفت‌: «پیکه بازیکنی است که رقابت را دوست دارد و هیچ وقت دوست ندارد استراحت داشته باشد. او در بازی برابر اتلتیک بیلبائو دچار یک مصدومیت شد و به همین خاطر برابر این تیم غایب بود اما می‌تواند تیم را در بازی برابر پاری ‌سن‌ ژرمن همراهی کند. باید از او مراقبت کنیم و کاملا حواسمان به تمام بازیکنان‌مان باشد.»


ادیسون کاوانی (مهاجم پاری سن ژرمن) با ۲۵ گل در لیگ فرانسه توانسته است بهترین عملکرد گلزنی را در ۶ لیگ برتر اروپا از خود بر جای بگذارد تا شانس اول کسب کفش طلای فوتبال اروپا نیز باشد.


انریکه در پایان درباره این موضوع گفت‌:« PSG تیمی است که بازیکنان باکیفیت زیادی در ترکیب خود دارد. علاوه بر این، آنها در ژانویه نیز خریدهای خیلی خوبی داشتند. می‌دانیم کاوانی چه شرایط خوبی برای پاری ‌سن‌ ژرمن داشته و توانسته جای زلاتان ایبراهیموویچ را پر کند. با این حال با تمام شناختی که از حریف دارم، فوتبالی درخور بارسلونا ارائه خواهیم داد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر