صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

همه موقعیت‌هایی که مهدی طارمی در دربی از دست داد

دربی ٨٤ نه روز پرسپولیس بود نه روز ستاره‌هایش. هیچ‌کدام از بازیکنان این تیم نتوانستند در حد و اندازه‌های خود ظاهر شوند.
کد خبر : 158915

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا از شهروند، در این میان گل نشدن موقعیت‌های پرسپولیس هم نوک تیز انتقادات را به سمت مهدی طارمی برده تا بابت از دست دادن فرصت‌های ناب شماتت شود.


موقعیت‌های از دست‌رفته
مهدی طارمی یکی از چهره‌های ضعیف پرسپولیس در دربی ٨٤ بود. آقای گل قرمزها که در لیگ امسال افتی محسوس داشته نه‌تنها نتوانست رکورد گلزنی خود را در در بی افزایش دهد، بلکه فرصت‌های مناسبی را هم برای گلزنی از دست داد. در ادامه فرصت‌های مهمی که طارمی از دست داده را با هم مرور می‌کنیم.
دقیقه ١١: بعد از گل زودهنگام پرسپولیس، بازیکنان این تیم در رویای بردی پرگل فرو رفتند. در دقیقه ١١ طارمی در موقعیتی استثنایی قرار گرفت و ضربه سر او با اختلافی جزیی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت. طارمی می‌توانست این ضربه را دقیق‌تر به ثمر برساند. شاید اگر طارمی این موقعیت را به گل تبدیل می‌کرد پرسپولیس در آستانه بردی پرگل قرار می‌گرفت.
دقیقه ٣٠: دومین فرصت طارمی هم با بی‌دقتی او از دست رفت. سانتر استثنایی رامین رضائیان بین مدافعان قدبلند استقلال به مهدی طارمی رسید. طارمی نتوانست مسیر توپ را دنبال کند و به همین دلیل ناخواسته با پشت‌سر به توپ ضربه زد. در این لحظه از بازی استقلال توانسته بود ٢ گل در عرض ٢ دقیقه به ثمر برساند و پرسپولیس را شوکه کند.
دقیقه ٣٢: پرس عالی رفیعی مقابل رابسون توپ را به طارمی رساند و او درحالی‌ که می‌توانست به خود سروش پاس بدهد، شوتی کم‌اثر زد که رحمتی به سادگی آن را مهار کرد.
دقیقه ٥٧: بازی سه بر صفر به سود استقلال شده بود و پرسپولیسی‌ها به هر دری می‌زدند تا نتیجه بازی را تغییر دهند. در این دقیقه طارمی بهترین موقعیت را داشت تا یکی از گل‌های خورده را جبران کند. پاس استثنایی رفیعی به طارمی رسید اما قبل از این‌که او تصمیم به ضربه‌زدن بگیرد رحمتی فکرش را خواند و با خروجی فوق‌العاده زاویه را برای مهاجم پرسپولیس بست. رحمتی با استفاده از مهارت همیشگی‌اش در مهار ضربات تک به تک توانست این توپ را با پا دفع کند تا طارمی را مغلوب خود کند.
دقیقه ٨٦: درحالی ‌که پرسپولیسی‌ها از برگرداندن نتیجه ناامید شده بودند حرکت نمایشی طارمی آنها را از همیشه ناامیدتر کرد. ضربه سر جلال حسینی به تیر دروازه استقلال خورد و توپ برگشتی در اختیار مهدی طارمی قرار گرفت اما او با ضربه‌ای آکروباتیک و نمایشی آب سردی بر پیکر پرسپولیسی‌ها ریخت.


انتهای پیام/

ارسال نظر