صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۴۹ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
در گفت‌وگو با آنا

مهدی تاج: فضا برای سوء استفاده وجود ندارد/ بهانه دست کسی نمی‌دهیم

رییس سازمان لیگ فوتبال گفت: تمام سعی و تلاش ما این است که دو هفته پایانی لیگ بدون شائبه ای برگزار شود. از مسئولان باشگاه ها نیز تقاضا کرده‌ایم که بی دلیل و مدرک حرف نزنند.
کد خبر : 15880

مهدی تاج در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا ضمن بیان این مطلب افزود: «همانطور که اطلاع دارید 3 هفته پایانی لیگ را به طور همزمان برگزار خواهیم کرد چرا که دوست نداشتیم شائبه ای به وجود آید. تنها ایرادی که به مسابقات هفته گذشته وارد است تاخیر 2 دقیقه‌ای بود که در یکی دو بازی لیگ به وجود آمد. تلاش من و همکارانم بر این است تا هفته بیست و نهم همزمان شروع شود.»


رییس سازمان لیگ با اشاره به جلسه با مسئولان کمیته داوران گفت: «نشست مشترکی را برگزار کردیم تا در راستای اهدافی که داریم به یک جمع‌بندی مناسب برسیم. هماهنگی مسئولان برگزار کننده مسابقات یکی از اولویت های ما است. از این طریق می توان حساسیت‌ها و تنش‌ها را کم کرد. کنترل این مسئله نیز باعث می شود فضا برای سوء استفاده وجود نداشته باشد.»


وی در توضیح بیشتر این موضوع گفت: «در هفته‌های پایانی لیگ با توجه به حساسیت‌های زیادی که وجود دارد همیشه صحبت از تبانی، زدوبند و مسائلی از این دست می شود. برای اینکه امسال دیگر شاهد مطرح شدن اینگونه اخبار نباشیم از یک سو از مدیران تیم‌ها خواسته شده بدون سند و مدرک حرف نزنند تا فضا بی جهت ملتهب نشود و از سوی دیگر من و همکارانم با اجرای دقیق برنامه‌هایی که برای دو هفته پایانی لیگ در نظر گرفته‌ایم اجازه سوء استفاده به افراد سودجو را نمی دهیم.»


تاج در پاسخ به این این سوال که انتخاب برترین های فوتبال ایران امسال هم برگزار می شود یا خیر؟ گفت: «بعد از پایان رقابت‌های لیگ برتر طبق روال هر سال این مراسم را برگزارخواهیم کرد. به هر حال نمی‌شود که یک سال برگزار کنیم و سال بعد نکنیم. سعی ما بر این است که این مراسم هر سال کامل‌تر و با کیفیت بهتری انجام شود. همانطور که خاطرتان است سال گذشته برای اولین بار بعد از برگزاری مراسم برترین‌ها که به صورت زنده از شبکه 3 سیما پخش می شد، قرعه کشی لیگ را هم انجام دادیم. تمام تلاش سازمان لیگ این است که کارها را با شفافیت پیش ببرد تا بهانه دست افراد بهانه‌جو ندهد.»


انتهای پیام/

برچسب ها: مهدی تاج
ارسال نظر