صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۳۰ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
در گفت وگو با آنا؛

رضا شاهرودی: قهرمانی هنوز در دست پرسپولیس است/ تیمی که با غرور بازی کند می‌بازد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیسی‌ها در بازی روز گذشته خوب کار نکردند و غرور کاذب آنها باعث شد دربی را ببازند.
کد خبر : 158660

رضا شاهرودی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در دربی هشتادوچهارم و شکست سه بر دو شاگردان برانکو گفت: «پرسپولیسی‌ها بعد از برد مقابل تراکتورسازی با غرور وارد دربی هشتادوچهار شدند و گل دقایق ابتدایی این تیم باعث شد که بازیکنان این تیم برای زدن گل‌های بیشتر بی‌محابا حمله کنند و اگر ضربه سر طارمی در دقیقه 8 بازی گل می‌شد شیرازه استقلال از هم می‌پاشید. اما استقلال با زدن 3 گل در 3 موقعیتی که تا پایان بازی به دست آورد به پرسپولیس شوک وارد کرد و توانست سه امتیاز دربی را از آن خود کند.»


وی ادامه داد: «پرسپولیسی‌ها در بازی روز گذشته خوب کار نکردند و غرور کاذب آنها باعث شد دربی را ببازند. البته نباید از بازی خوب جلال حسینی، صادق محرمی و سروش رفیعی به راحتی عبور کرد که در واقع فقط این 3 بازیکن بودند که توانستند بهترین بازی را مقابل استقلال انجام دهند.»


پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با شرایط این تیم بعد از باخت در دربی و خارج شدن آن از باخت مقابل استقلال بیان کرد: «در حال حاضر مهمترین وظیفه بر دوش کادر فنی تیم است. برانکو مربی حرفه‌ای است و به خوبی می‌داند که چطور تیم را از شرایط بحرانی خارج کند. بازیکنان پرسپولیس هم باید باخت در دربی را فراموش کنند چون دیگر تاریخ به عقب برنمی‌گردد و دربی هشتادوچهارم هم به تاریخ پیوست و باید هدف اصلی خودشان را دنبال کنند .بر این باورم که با یک برد مقابل سپاهان شرایط عادی به تیم برمی گردد.»


شاهرودی در رابطه با درگیری‌های به وجود آمده در پایان بازی میان کاپیتان‌های دو تیم گفت: «رحمتی و حسینی کاپیتان‌های دو تیم بودند و باید خودشان را کنترل می‌کردند. البته ما باید خودمان را جای این بازیکنان هم بگذاریم. بازی در شرایط سخت و تحت تاثیر فشار هواداران قرار داشت و طبیعی است که بازیکن در چنین شرایطی کنترل خودش را از دست می‌دهد.»


وی در مورد شانس پرسپولیس برای قهرمانی با توجه به کم شدن فاصله امتیازی این تیم با تیم دوم جدول افزود: «قهرمانی در دست پرسپولیس است و در حال حاضر هم این تیم با 6 امتیاز اختلاف درصدر جدول جا دارد. البته هنوز هفته‌های زیادی تا پایان لیگ مانده و همه تیم‌ها بازی‌های سختی را پیش رو دارند و امیدوارم که پرسپولیس به هدف اصلی‌اش که قهرمانی است برسد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر