صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۰ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
در گفت‌وگو با آنا

محمد پنجعلی: پرسپولیس با دو گل طارمی و امیری دربی را می‌برد/ رحمتی مهمترین بازیکن استقلال است

کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: برانکو در چند سال اخیر هر وقت روی نیمکت پرسپولیس در دربی نشست تیمش را برای برد به میدان فرستاد و قطعا در بازی فردا هم به همین‌گونه خواهد بود.
کد خبر : 158051

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، هشتادوچهارمین دربی پایتخت فردا بین دو تیم استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. شرایط خوب این روزهای دو تیم نوید برگزاری یک بازی زیبا و تماشایی را می‌دهد و باید منتظر تفکرات مربیان دو تیم در بازی فردا باشیم.


محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط دو تیم استقلال و پرسپولیس برای بازی فردا گفت: «هر دو تیم شرایط خوبی را در هفته‌های گذشته سپری کردند. البته پرسپولیس که از ابتدای فصل شرایطش مساعد بود و استقلال هم در هفته‌های گذشته موفق شد نتایج خوبی را کسب کند. احساس می‌کنم اگر شاگردان منصوریان نخواهند بازی بسته‌ای را به نمایش بگذارند بازی زیبایی را تماشا خواهیم کرد.»


وی با تاکید بر اینکه تفکر هجومی برانکو باعث می‌شود تا پرسپولیس شانس بیشتری برای پیروزی در دربی داشته باشد بیان کرد: «تفکر برانکو نسبت به مربیان ایرانی که دربی را تجربه کرده‌اند متفاوت است. برانکو در چند سال اخیر هر وقت روی نیمکت پرسپولیس در دربی نشست تیمش را برای برد به میدان فرستاد و به طور حتم در بازی فردا هم به همین گونه خواهد بود.»


پنجعلی در خصوص بازیکنان تاثیرگذار دو تیم که می‌توانند در بازی فردا نقش مهمی را در زمین ایفا کنند اظهار داشت: «در پرسپولیس همه بازیکنان در کل فصل نقش مهمی را در تیم ایفا کردند و نمی‌شود اسم یک بازیکن را به عنوان بازیکن تاثیرگذار معرفی کرد، اما با همه این شرایط طارمی می‌تواند مهمترین بازیکن پرسپولیس در بازی فردا باشد. در استقلال هم مهدی رحمتی در دروازه استقلال تاثیر زیادی در این تیم دارد.»


کاپیتان سابق پرسپولیس در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی افزود: «در مورد نتیجه دربی باید به شرایط بازی توجه کرد و ببینیم بازی به کدام سمت می‌رود، اما پیش‌بینی‌ من این است که پرسپولیس با دو گل امیری و طارمی بازی را می‌برد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر