صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۱۲ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
در گفت‌وگو با آنا عنوان شد

آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر برای همکاری با مراکز صنعتی خوزستان

نشست مشترک مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر و شرکت برق منطقه ای خوزستان در محل این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 157765

احمدرضا عمانی معاون پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر در این باره به خبرنگار آنا گفت: از جمله رسالت‌های مهم دانشگاه، فراهم آوردن زمینه رشد و ترقی علمی و تخصصی کارکنان شاغل در صنعت کشور به منظور خودکفایی همه جانبه است.


رئیس شورای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: به همین منظور، برقراری تعامل با مراکز صنعتی در دستور کار این واحد دانشگاهی قرار دارد و در این راستا با پیگیری دفتر ارتباط با صنعت این واحد دانشگاهی، جلسه ای مشترک با مهندس دشت بزرگ مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان برگزار شد که در این نشست مقرر شد تفاهم نامه اجرای طرح های تحقیقاتی مورد نیاز شرکت، برگزاری تورهای علمی و فرهنگی برای پرسنل و خانواده های برق منطقه ای توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر به امضا طرفین برسد.


عمانی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر با در اختیار داشتن کادر هیأت علمی متعهد و متخصص و بهره مندی از امکانات آموزشی و پژوهشی، آمادگی دارد در زمینه های مختلف آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی با مراکز صنعتی استان خوزستان همکاری کند

عمانی خاطرنشان کرد: در این نشست توافق شد در صورت نیاز شرکت برق منطقه ای خوزستان، توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر دوره های تخصصی ضمن خدمت در زمینه های فنی و مهندسی، مدیریت، حسابداری، روانشناسی، زبان خارجه و ... برای پرسنل برق استان برگزار کند.


معاون پژوهشی واحد شوشتر تأکید کرد: ایجاد ارتباط بیشتر دفاتر ارتباط با صنعت دانشگاه‌ها با مراکز صنعتی کشور بویژه در بعد آموزشی می توانند به توسعه صنعت کمک کند که نتیجه توجه به این مهم، رسیدن ایران به جایگاه تعیین شده در سند چشم انداز 1404 کشور است.


عمانی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر با در اختیار داشتن کادر هیأت علمی متعهد و متخصص و بهره مندی از امکانات آموزشی و پژوهشی، آمادگی دارد در زمینه های مختلف آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی با مراکز صنعتی استان خوزستان همکاری کند.


به گزارش آنا، محمود دشت بزرگ مدیر عامل برق منطقه ای استان خوزستان هم با مثبت ارزیابی کردن نتایج برگزاری این جلسه گفت: جلسه ای که با حضور معاون پژوهشی و دیگر اعضای هیات علمی دانشگاه برگزار شد در راستای ایجاد ارتباط مفید و مستمر بین صنعت و دانشگاه بود و ما توانستیم از این فرصت به وجود آمده استفاده کرده و مشکلات کلیدی و عمده صنعت برق را مطرح کنیم. دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر می تواند به واسطه داشتن پتانسیل های بی بدیلی که در حوزه های مختلف دارد به رفع مشکلات و توسعه و ساخت پروژه های مهم نیروگاهی این صنعت کمک شایانی داشته باشد.


مدیرعامل برق منطقه ای استان خوزستان گفت: امکانات، ایده ها و توانمندی های بسیار خوبی را در اینجا ملاحظه کردم و از دانشگاهی با وسعت فضا و درجه علمی بالا همچنین دانشجویان با انگیزه و هیات علمی کارآمد چیزی جز این انتظار نمی رود. مطمئن هستم اگر ارتباط دوجانبه داشته باشیم و بتوانیم مشکلاتمان را درست و مشخص برای دانشگاه تعریف کنیم، دانشگاه قطعا می تواند به بهترین شکل ممکن در حل فصل این مشکلات به ما کمک کند و از این رهگذر پیشرفت های چشم گیری نصیب هر دو طرف خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر