صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۳۹ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۵

دعوت حزب اتحاد ملت ایران اسلامی برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در آستانه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن تبریک فرارسیدن این ایام، از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.
کد خبر : 157638

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، متن این بیانیه به این شرح است:
حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با بزرگداشت ایام خاطره‌انگیز انقلاب، حمایت خود را از راهبرد «آشتی ملی» اعلام ‌می‌دارد.
اینک در بهار سی و هشتم انقلاب، جای «هاشمی» خالی است. تجربه‌ی سالهای متاخر و کوران رخدادها و اتفاقات ثابت کرد که برای مردان راستین انقلاب، دفاع از ارزشهای پایدار نخستین، دفاع از ظرفیت‌های مردمسالارانه‌ی حاکمیت و دفاع از کرامت ایرانیان، پایانی ندارد آنچنان که رفتار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به خصوص در یک دهه اخیر گواه بر این ادعاست.
حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، امید بسیار دارد که فرصت‌ها برای پاسداشت منافع ملی، مغتنم شمرده شود که پیش‌بینی‌ناپذیریِ جهان کنونی و افسارگسیختگی رویدادها، فرصت آزمون و خطا را از ما ستانده است، خصوصا آنکه رهبری نیز درسخنان اخیر خودبه این تحولات پرداختند.
در ایامی که جهان، حیرت‌زده به تماشای تصمیم‌سازان تازه واشنگتن ایستاده است، شنیدن ندای وحدت در عین کثرتِ ملت ایران در مقابل این تهدیدها ضامن اصلی حفظ امنیت ملی کشور است و تاثیر آن به مراتب از شلیک هزاران موشک بیشتر.
حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، امید دارد با حضور یکپارچه عموم شهروندان از سلایق مختلف در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه، ظرفیت‌های مدنی ایران در پاسداشت صلح، احترام به ملت‌ها، ارزش‌های اخلاقی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ، بیش از هر زمان دیگری بازتاب یابد. ایران امروز، ایران امید، ایران آشتی و ایران صلح و گفتگو است.



انتهای پیام/

ارسال نظر