صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۷ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۵

کلنگ پروژه گلخانه هیدروپونیک واحد فیروزکوه به زمین زده شد

مراسم کلنگ‌زنی احداث عظیم‌ترین پروژه گلخانه‌ای هیدروپونیک شرق استان تهران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار شد.
کد خبر : 157245

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، صبح امروز با حضور امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران، طاهری فرماندار شهرستان فیروزکوه، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از روسای ادارات شهرستان فیروزکوه، احداث مجتمع گلخانه‌ای هیدروپونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه در زمینی به مساحت 15 هکتار آغاز شد.


رئیس واحد فیروزکوه گفت: «این پروژه اقتصادی با سرمایه‌ای بالغ بر 9 میلیارد تومان و در مدت سه سال به بهره‌برداری خواهد رسید و می‌تواند با سودآوری بالا برای واحد فیروزکوه و شهرستان، اشتغال‌زایی نیز به همراه داشته باشد.»


دکتر علی اصغر رستمی از مسئولان استانی و شهرستانی خواست تا با حمایت از تکمیل این پروژه عظیم کشاورزی صنعتی، تسهیلات لازم را برای سایر پروژه‌های اقتصادی دانشگاهی و دانش‌بنیان فراهم کنند.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران نیز با تحسین واحد فیروزکوه گفت: «آنچه امروز کشور را از رکود نجات می‌دهد توجه به دانشگاه‌ها و اقتصاد دانش‌بنیان است.»


امامی امین حمایت از طرح‌های دانشگاهی دانش‌بنیان را از اهداف کلان کشور و دولت دانست و تاکید کرد که با همه توان از این طرح‌های ارزشمند حمایت خواهد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر