صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۳ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
در گفت‌وگو با آنا

رضا شاهرودی: پرسپولیس می‌توانست تراکتور را 6تایی کند/ فردا باید تعصبات رنگی را کنار بگذاریم

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس در هفته‌های آینده نباید با غرور وارد میدان شوند و اگر همین بازی‌های زیبا را ادامه دهند قطعا قهرمان می‌شوند.
کد خبر : 156872

رضا شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل تراکتورسازی و پیروزی پرگل این تیم گفت: «پرسپولیس در بازی مقابل تراکتورسازی بسیار خوب بازی کرد و در همه خطوط بهترین نمایش را ارائه داد و هیچ موقعیت خطرناکی به حریف نداد. من فکر می‌کنم اگه همه بازیکنان تراکتورسازی در این بازی حضور داشتند برد شیرین‌تری را کسب می‌کردیم. بازیکنان پرسپولیس اگر در حملات خودشان دقت بیشتری به خرج می‌دادند حتی می‌توانستند با 6 گل تراکتورسازی را شکست دهند.»


وی ادامه داد: «من قبل از بازی هم گفتم که عمق دفاع تراکتورسازی پاشنه آشیل این تیم است و در بازی روز گذشته هم شاهد بودیم که هر سه گل پرسپولیس روی اشتباه مدافعان مرکزی این تیم به دست آمد.»


شاهرودی در خصوص بازی هفته بعد پرسپولیس مقابل استقلال بیان کرد: «شرایط دربی با همه بازی‌ها فرق می‌کند. پرسپولیس در هفته‌های گذشته عالی کار کرد ولی این ملاک برد در دربی نمی شود. استقلال هم در هفته‌های گذشته بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشت اما اگر پرسپولیس بتواند مثل روز گذشته بازی کند به طور حتم برنده دربی خواهد بود.»


پیشکسوت تیم پرسپولیس در رابطه با اختلاف امتیاز ایجاد شده میان این تیم و تیم دوم جدول و شرایط قهرمانی سرخپوشان اظهار داشت: «در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. اما پرسپولیس با برد مقابل تراکتورسازی 70درصد راه قهرمانی را طی کرده است. بازیکنان این تیم در هفته‌های آینده نباید با غرور وارد میدان شوند و اگر همین بازی‌های زیبا را ادامه دهند قطعا قهرمان می‌شوند.»


وی در مورد بازی فردا استقلال مقابل السد در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: «فردا باید همه تعصبات رنگی را کنار بگذاریم و برای سربلندی استقلال تلاش کنیم. السد تیم خوبی است و همیشه در لیگ قطر حرف زیادی برای گفتن داشت اما استقلال هم در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب کرد و امیدواریم در این بازی پیروز میدان باشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر