صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۶ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران انجام شد

تجدیدمیثاق دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با آرمان‌های امام راحل + تصاویر

همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اعضای هیأت رئیسه و کارکنان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با حضور در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های امام (ره) و انقلاب تجدید میثاق کردند.
کد خبر : 156586

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ در تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان‌های انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و بیعت با مقام معظم رهبری که صبح امروز یکشنبه هفدهم بهمن جاری با حضور دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد، دانشگاهیان واحدهای استان تهران با اهدای تاج گل و نثار فاتحه به روح پرفتوح رهبر کبیر انقلاب اسلامی و آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام خمینی (ره) با آرمان های رهبر فقید جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت کردند.


اعضای هیأت رئیسه و جمعی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با آرمان های امام خمینی (ره) و انقلاب تجدید میثاق کردند.



در حاشیه این برنامه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با همکاری روابط عمومی و دفتر فرهنگ اسلامی این واحد دانشگاهی، اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) کرد.


به گزارش آنا، در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دکتر سیدمهدی رضایت، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی به همراه معاونان، استادان و کارکنان، همگام با دانشگاهیان با حضور در مرقد بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های امام راحل و شهیدان انقلاب و دفاع مقدس تجدیدمیثاق کردند.




دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند هم در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی قدس سره و مقام معظم رهبری حضور یافتند.



به گزارش آنا، جمعی ازدانشگاهیان این واحد متشکل از معاونان واحد، استادان، کارکنان، دانشجویان، اعضای کانون ها، تشکل ها و انجمن های دانشجویی، اعضای تیم های ورزشی و اعضای بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال نیز در آستانه سی و هشتمین سالگشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور در حرم مطهر امام راحل (ره) با آرمانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، بر پایبندی خود بر اصول انقلاب و استمرار اندیشه های پاک آن یار سفر کرده تأکید کردند.


جمعی از دانشگاهیان این واحد با حضور در مزار گلزار شهدای انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس هم با ادای احترام به روح مطهر شهدا، بار دیگر حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و پاسداشت آرمانهای امام و شهدا را گرامی داشتند.



رئیس، هیأت رئیسه و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب نیز در مراسم تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی(قدس سره) در حرم مطهر ایشان حضور به هم رساندند.


در راستای تبیین نقش دانشجویان و دانشگاهیان در پیروزی انقلاب اسلامی و نیز تبیین آرمان و ارزش های مقدس انقلاب اسلامی؛ معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد تهران جنوب نیز همگام و همسو با سایر واحدهای دانشگاهی اقدام به برنامه ریزی با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد و تشکل ها و کانون های دانشجویی جهت اجرای هرچه با شکوه تر این ایام کرده است. لیکن به دلیل مصادف شدن ایام فاطمیه با روزهای پیروزی انقلاب اسلامی اجرای برنامه ها متفاوت تر از سال های قبل است.



اکران فیلم با موضوعات انقلاب، پخش سرودهای انقلابی، نمایشگاه روزنامه های اوایل انقلاب، نمایشگاه عکس و پوستر از روزشمار انقلاب، تهیه محصولات فرهنگی، برپایی ایستگاه صلواتی، شرکت در مراسم میثاق با امام (ره)، سخنرانی با محوریت شاخص های دانشجوی انقلابی، مسابقه عکس، نقاشی و مقاله نویسی، تریبون آزاد دانشجویی و ... از مهمترین برنامه های این واحد دانشگاهی است.


دکتر بهروز دانشیان از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب برای حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن به عنوان یک رخداد ملی دعوت کرد.



جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا و قرچک هم با امام راحل (ره) و شهیدان والامقام تجدید میثاق کردند.


در تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان‌های انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و بیعت با مقام معظم رهبری که صبح امروز یکشنبه هفدهم بهمن جاری با حضور دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد، دانشگاهیان واحدهای استان تهران با اهدای تاج گل و نثار فاتحه به روح پرفتوح رهبر کبیر انقلاب اسلامی و آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام خمینی (ره) با آرمان های رهبر فقید جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت کردند.


در حاشیه این برنامه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران نیز با همکاری دفتر فرهنگ اسلامی و روابط عمومی این واحد دانشگاهی، اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) کرد.



به گزارش خبرنگار آنا، همزمان با سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر، استادان، کارمندان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس هم با حضور در مرقد مطهر امام راحل با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق و با رهبری معظم تجدید بیعت دوباره کردند. این کاروان یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری را نیز گرامی داشتند.



همزمان با سایر کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی،بسیجیان پایگاه شهید بهنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با حضور در مرقد مطهر امام با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی( ره) و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.



در ادامه بسیجیان واحد دماوند با حضور در بهشت زهرا ضمن ادای احترام به مقام شهدا و نثار فاتحه، یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.


به گزارش خبرنگار آنا،‌ صبح امروز دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هم به همراه برخی از اعضای هیات رئیسه این دانشگاه هم با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.



انتهای پیام/

ارسال نظر