صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۰ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۵

فراخوان طرح‌های پژوهشی مشترک ایران و هند منتشر شد

فراخوان طرح‌های پژوهشی مشترک محققان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ایران و هند از سوی دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان هماهنگ کننده همکاری‌‌های علمی دو کشور اعلام شد.
کد خبر : 156331

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط‌عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه همکاری علمی ایران و هند در نشست مشترک کمیته‏‌های ایران و هند در آذر امسال، دبیرخانه کمیته ملی هماهنگی همکاری‌های علمی ایران و هند که در دانشگاه فردوسی مشهد مستقر است، فراخوان ارسال پیشنهاد طرح‌های پژوهشی مشترک بین محققان و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی دو کشور را اعلام کرده است.




اعضای هیأت علمی دانشگاه‏‌ها، پارک‌‏های علم و فناوری و مؤسسات آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌‏توانند طرح پیشنهادی خود را مطابق با شیوه‌ای که در وبگاه دبیرخانه ملی ایران به نشانی iriin.um.ac.ir قرار دارد، حداکثر تا 25 اردیبشهت سال آینده به دبیرخانه کمیته همکاری‌های ایران و هند و از طریق پست الکترونیک iriin@um.ac.ir ارسال کنند.


در این همکاری‌ها 10 طرح تحقیقاتی مشترک بین دانشمندان دو کشور تعریف و مقرر شده است دو طرف از این طرح‌ها که در زمینه‌های فناوری اطلاعات، علوم و فناوری زیستی، انرژی‌های تجدیدپذیر، مدیریت منابع آب، علوم و فناوری مواد و علوم و فناوری هوا فضا است حمایت کنند.




انتهای پیام/

ارسال نظر