صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۵ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۵

نشست آسیب‌شناسی اجتماعی و جرائم سایبری در واحد تهران مرکزی برگزار شد

نشست آسیب‌شناسی اجتماعی و جرائم سایبری ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در واحد تهران مرکزی برگزار شد.
کد خبر : 156266

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نخستین نشست آسیب‌شناسی اجتماعی و جرائم سایبری با هدف حل معضلات و مشکلات علمی و فرهنگی، ایجاد تعامل بیشتر میان جامعه دانشگاهی و پلیس ناجا و تبادل اطلاعات در اختتامیه کارگاه‌های دانش‌افزایی برگزار شد.


رئیس مرکز مطالعات اجتماعی ناجا و استاد واحد علوم و تحقیقات در بخش اول این نشست یک‌روزه درباره آسیب‌های موجود در جامعه به‌ویژه جامعه دانشگاهی و شهر تهران مطالبی بیان کرد.


امیر سرتیپ حسن مصطفی‌نژاد از استادان دانشگاه خواست تا نظرات خود را با معاونت پژوهش ناجا مطرح کنند تا گامی موثر در این زمینه برداشته شود.



سرهنگ خداپرست از پلیس فتا سخنران بخش دوم این نشست بود درباره جرائم سایبری همچون راه‌های نفوذ به حریم شخصی و سوء استفاده‌هایی که از فضای مجازی می‌شود مطالبی بیان کرد و اساس پیشگیری اجتماعی را اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی برای عموم جامعه دانست.


به گزارش آنا، این نشست در راستای تفاهم‌نامه منعقد شده میان معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و نیروی انتظامی و با همکاری دفتر ارتباط با صنعت و دبیرخانه هم‌اندیشی استادان برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر