صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۳ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
با اجرای برنامه‌های متنوع و تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا

واحدهای دانشگاهی با سومین روز از دهه مبارک فجر همراه شدند + تصاویر

واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی با سومین روز از دهه مبارک فجر و جشن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همراه شدند.
کد خبر : 1557

برنامه‌های کمیته دانشجویی با همکاری سه دانشگاه آزاد و دولتی شهرستان آزادشهر اعلام شد



رئیس کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر آزادشهر اعلام کرد: برنامه‌های کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر با همکاری سه دانشگاه دولتی و آزاد با محوریت مسابقات فرهنگی ویژه دهه فجر و پیام انقلاب در دهه مبارکه فجر اجرا می شود.


دکتر کاظم شریعت‌‌نیا با توجه به همکاری مطلوب دانشگاه های شهرستان گفت: با مشارکت دانشگاه پیام‌نور و دانشکده علوم انسانی ویژه خواهران مسابقه‌ای با عنوان رخداد‌ها و حوادث ابتدای انقلاب طرح شده که به برندگان آن جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.


شریعت نیا تصریح کرد: در دومین روز از ایام الله دهه فجر یک دوره مسابقات تیراندازی با کمان انفرادی در سطح استان گلستان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر برگزار و به نفرات بر‌تر جوایزی اهدا شد.


رئیس واحد آزادشهر در تشریح برنامه‌های دهه فجر واحد آزادشهر گفت: برگزاری مسابقات ورزشی فوتسال و والیبال با حضور ادارات شهرستان، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزار سخنرانی و تعریف و تجدید خاطرات مجاهدت‌ها و رشادتهای ملت طاغوت ستیز در ابتدای انقلاب از برنامه‌های جالب توجه این واحد دانشگاهی است.


تجدید میثاق دانشگاهیان واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری با آرمان‌های امام و شهدا



همزمان با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی دکتر سید فرج ا... موسوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری به همراه معاونان، استادان، کارکنان و جمعی از دانشجویان، همگام با دانشگاهیان در سومین روز از دهه مبارک فجر با حضور در مرقد بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، با آرمان‌های امام راحل و شهیدان انقلاب و دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.


همچنین در این مراسم دانشگاهیان واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری با حضور در مرقد امام راحل (ره) با نثار تاج گل و قرائت فاتحه، بار دیگر در آستانه پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی، با تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی، یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.


از جمله اقدامات انجام گرفته دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری به پاس گرامیداشت ایام دهه فجر، برپایی ایستگاه صلواتی به منظور پذیرایی از مهمانان شرکت کننده در این مراسم بود.


غبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام در واحد کرمان


در سومین روز دهه مبارک فجر، هیئت رئیسه، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با حضور در حرم مطهر شهدای گمنام دانشگاه با تجدید میثاق با آرمانهای شهیدان و امام امت مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر این عزیزان را برگزار کردند.


در ابتدای این مراسم دکتر بابک آل طه با تبریک به مناسبت فرا رسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و امام راحل و ایثارگران درصحنه انقلاب نشان از پیروزی این انقلاب است.



در ادامه حجت الاسلام والمسلمین انصاریان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان کرمان نیز با توجه به برکات انقلاب اسلامی آنرا ثمره وجود شهیدان دانست.


این مراسم به منظور انس بیشتر دانشگاهیان با فضای معنوی شهید و شهادت و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌های امام (ره) و شهدا به همت دفتر فرهنگ اسلامی و بسیج دانشجویی صورت گرفت.


به گزارش آنا همچنین به همت دانشگاه آزاد اسلامی کرمان و در سومین روز دهه مبارک فجر، کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه های کرمان پس از برگزاری کوهپیمایی با حضور در گلزار شهدای کرمان با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.


در این آیین دکتر آل طه رییس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان، جمعی از معاونان دانشگاه، کارکنان و اساتید و دانشجویان دانشگاههای استان با اهدای شاخه های گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی ادای احترام کردند.


تجدید میثاق دانشجویان کارکنان و استادان دانشگاه پرند با آرمان‌های امام خمینی (ره)


با توجه به سی و ششمین سالگرد جشن پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با ایام دهه فجر، دکتر محمد قمی رئیس دانشگاه آزاد واحد پرند، معاونان و جمعی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند،صبح امروز با حضور در مرقد امام راحل (ره) با نثار تاج گل و قرائت فاتحه با آرمانهای بنیانگذار انقلاب اسلامی و حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای تجدید میثاق کردند و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند. در پایان این مراسم از شرکت کنندگان پذیرایی شد.



در این مراسم که به همت دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه برگزار شد، اعضای تشکل‌های سیاسی دانشجویان، بسیج دانشجویی، کانون‌های فرهنگی هنری دانشجویان، اعضای مجلّات و نشریات دانشجویی و اعضای انجمن اسلامی دانشجویان و دانشگاهیان پرند در ادامه به مقام شامخ شهداء انقلاب نیز ادای احترام کردند، آنان با حضور در مرقد شهدای هفت تیر و بهشت زهرا تهران از مقام شامخ شهداءعظیم الشان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با اهداء شاخه‌های گل تجلیل بعمل آوردند.


برگزاری مراسم جشن بزرگداشت دهه فجر در واحد پرند


مراسم جشن به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور دکتر محمد قمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند، معاونان، کارکنان، اعضای هیئت علمی و استادان و دانشجویان واحد پرند در مسجد فاطمة الزهرا (س) این واحد برگزار شد.


در این مراسم که به مناسبت بزرگداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار شد، قمی با تبریک ایام الله دهه فجر و یاد آ وری نقش دانشجویان و دانشگاهیان در پیروزی انقلاب، گفت: آنچه امروز افتخار پاسداری از آن را در سنگر علم و دانش داریم، نظام مقدسی است که امام خمینی (ره) به پشتوانه ملت فهیم بخصوص قشرجوان و آگاه جامعه در سال‌های پیش از انقلاب بنیان گذاری کرد.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند با تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته در دانشگاه بر نقش تأثیر گذار عنصر فرهنگ در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و تعالی اهداف و آرمان‌های امام راحل (ره) تأکید کرده و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی امروزه، به پاس حرمت خون شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و دفاع مقدس در عالیترین جایگاه سیاسی، فرهنگی پیش بسوی قله‌های دانش و معرفت انسانی و اسلامی می‌تازد و در این مسیر تلاش‌های علمی فرهنگی، اقتصادی دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی ستودنی و مثال زدنی است.


قمی از زحمات و تلاش‌های دست اندرکاران فرهنگی دانشگاه برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر سالگرد پیروزی انقلاب و دهه مبارکه فجر تقدیر کرده و گفت: انشاءالله در سال جدید شاهد تحولات روزافزون فرهنگی و علمی در دانشگاه آزاد اسلامی خواهیم بود.


در ادامه این مراسم دکتر سلمانی معاون اداری مالی با تبریک به مناسبت فرا رسیدن پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت . سپس وی به دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود درباره صرفه جوئی، بهره وری، برقراری توازن و ایجاد عدالت، سلامت اداری، نظم بخشیدن به مسائل اداری و مالی با تکیه بر قوانین و مقررات و آئین نامه‌ها در راه پیشبرد و پیشرفت اهداف مقدس دانشگاه، تکریم ارباب رجوع توجه به امور رفاهی کارکنان در حد توان واحد اشاره کرد. در انتها برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری دیگری با موضوع بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.


تجدید میثاق دانشگاهیان تهران مرکزی با آرمان‌های امام خمینی (ره)
جمعی از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در سومین روز از دهه فجر با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های انقلاب و امام راحل تجدید میثاق کردند.



در آستانه سالروز پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی ایران؛ جمعی از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با حضور در حرم مطهر بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران با آرمان‌های انقلاب و امام راحل تجدید میثاق کردند.


در این مراسم که باحضورروسای واحدهای دانشگاهی، معاونین، مدیران، استادان وکارکنان دانشگاه آزاداسلامی برگزارشد، میثاق نامه دانشگاهیان نیز قرائت شد.


تشریح ویژه‌برنامه های دهه فجر در دانشگاه آزاداسلامی اراک


دکتر شاهرخ حکمت در گفت و گو با خبرنگار آنا با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و تبریک به مناسبت فرا رسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به تشریح برنامه‌های ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در واحد اراک پرداخت.



معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی اراک ، برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی اراک در ایام دهه فجر را فضاسازی محیطی در دانشگاه، پخش سرود های انقلاب اسلامی درسطح دانشگاه در طول ایام دهه فجر، مراسم استقبال مسئولان استان و جامعه دانشگاهی از خانواده معظم یکی از شهدای گمنام دانشگاه که اخیرا شناسایی و تعیین هویت شده و غبارروبی و عطر افشانی قبور شهدای گمنام دانشگاه، برگزاری مسابقه فوتسال ویژه کارکنان و استادان برادر، برگزاری مسابقه شنا ویژه خواهران، برگزاری مسابقه بدمینتون ویژه کارکنان و استادان،اکران فیلم شیار143 در تالار فردوسی و تالار ولایت واحد برای کارکنان،استادان و دانشجویان گرامی، بازدید از خانواده شهدای دانشجوی دانشگاه، برگزاری جشن بزرگ انقلاب ویژه دانشجویان و برگزاری جشن ویژه کارکنان، استادان و خانواده های آنان در تالار فردوسی شهرک دانشگاهی امیر کبیر عنوان کرد.


وی از برگزاری جشن بزرگ انقلاب ویژه دانشجویان در تالار ولایت مجتمع قائم مقام فراهانی، برگزاری جشن بزرگ انقلاب ویژه دانش آموزان سما در تالار ولایت، برگزاری مسابقه کتابخوانی، برگزاری مسابقه آشپزی در خوابگاه های دانشجویی خواهران، مشارکت و حضور استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی واحد اراک در راهپیمایی یوم الله 22بهمن خبر داد.


دانشگاهیان واحد اسلامشهر با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند
دکتر محمود رضا اسفندیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، به همراه اعضای هیئت رئیسه و جمعی از کارکنان این واحد دانشگاهی؛ در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب تجدید میثاق کردند.



در تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمانهای انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و بیعت با مقام معظم رهبری که صبح امروز (سه شنبه نوزدهم بهمن ماه سال جاری)، با حضور دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد، دانشگاهیان واحد اسلامشهر با اهدای تاج گل و نثار فاتحه به روح پرفتوح رهبر کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های رهبر فقیه جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت کردند.


در حاشیه این برنامه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با همکاری روابط عمومی و دفتر فرهنگ اسلامی این واحد دانشگاهی، اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی جهت پذیرایی از زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) کرد.


تجدید میثاق دانشگاهیان واحد تهران شمال با آرمان های امام خمینی (ره)


در آستانه سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی ایران، دانشگاهیان واحد تهران شمال با آرمانهای امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند.



جمعی ازدانشگاهیان این واحد متشکل از رئیس و معاونین واحد، استادان، کارکنان، دانشجویان، اعضای کانون‌ها، تشکل‌ها و انجمن‌های دانشجویی، اعضای تیم‌های ورزشی و همچنین بسیج کارکنان واحد و در سومین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، با حضور در حرم مطهر امام راحل (ره) با آرمانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و با گرامیداشت ایام ا... دهه فجر، بر پایبندی خود بر اصول انقلاب و استمرار اندیشه‌های پاک آن یار سفر کرده تأکید کردند.


همچنین دانشگاهیان واحد تهران شمال با حضور در مزار گلزار شهدای انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس با ادای احترام به روح مطهر شهدا، بار دیگر حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و پاسداشت آرمانهای امام و شهدا را گرامی داشتند.


اعلام برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی دانشگاه واحد استهبان


کمیته دانشجویی بزرگداشت دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی شهرستان استهبان با حضور محسن زارعی جلیانی رئیس واحد و مسئول کمیته دانشجویی، رئیس دفتر فرهنگ اسلامی و مسئولان و کار‌شناسان فرهنگی واحد استهبان، دانشگاه پیام نور، آموزشکده فنی امام حسین، جهاد دانشگاهی، مرکز آموزش عالی و پیراپزشکی، بسیج دانشجویی و بسیج کارکنان تشکیل جلسه داد.


زهره السادات جعفری کار‌شناس فرهنگی واحد استهبان با تشریح اهداف واحد استهبان در امر برگزاری با شکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر و همکاری با دیگر سازمان‌ها و ادارات شهرستان گفت: با تشکیل مستمر جلسات کمیته دانشجویی بزرگداشت دهه فجر و تقسیم وظایف و ابلاغ برنامه‌ها به اعضای کمیته، واحد استهبان نیز برنامه‌های اجرایی خود را اعلام کرد.



آذین بندی و چراغانی مجتمع دانشگاهی، گلباران تمثال مبارک حضرت امام و شرکت در مراسم مانور ماشینی همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی به میهن اسلامی ایران، دیدار با امام جمعه، فرماندار، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، برگزاری مسابقات هنری، ورزشی، فرهنگی، برپایی نمایشگاه‌های کتاب، عکس و اسناد انقلاب اسلامی، برگزاری کارگاه‌های امر به معروف و نهی از منکر و آسیب ‌شناسی خانواده و تربیت فرزند در عصر جدید، افتتاح پروژه‌های عمرانی و آزمایشگاهی، برگزاری گردهمایی یاوران انقلاب و کرسی‌های آزاد اندیشی با موضوع انقلاب، دستاورد‌ها و چالش‌ها، حضور در راهپیمایی یوم الهه ۲۲ بهمن ماه و شرکت کارکنان در نماز جمعه، برگزاری جشن ایام الله دهه فجر در جلسه شورای اداری کارکنان و توزیع شیرینی از جمله برنامه‌های واحد استهبان در این ایام فرخنده است.


تجدید میثاق دانشگاهیان واحد علوم دارویی با آرمان‌های امام خمینی (ره)



جمعی از معاونان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی در آستانه دهه فجر با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های انقلاب و امام راحل تجدید میثاق کردند.


در آستانه سالروز پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی و دهه فجر، جمعی از دانشگاهیان و مسئولان واحد علوم دارویی با حضور در حرم مطهر بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران با آرمان‌های انقلاب و امام راحل و رهبر فرزانه تجدید بیعت کردند.


ماهیت و جوهره انقلاب اسلامی ایران ، اسلام ناب محمدی (ص) است


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از خوی، رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد خوی در مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر که با حضور اساتید،دانشجویان و کارکنان در مسجد بقیة الله اعظم این دانشگاه برگزار شد با تشریح برنامه هایی که در طول دهه مبارکه فجر در واحد و مرکز آموزشی سما این دانشگاه اجرا خواهد شد، بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) در سال 57 سرآغاز بیداری اسلامی کشورهای جهان بوده و الگویی بی بدیل برای انقلاب های جهانی در مقابله با آمریکا ،اسرائیل و استکبار جهانی به شمار می آیدبطوریکه همینک لبنان و سوریه با الهام از انقلاب اسلامی ایران در مقابل اسرائیل غاصب ایستاده و مبارزه می کنند.



حجت‌الاسلام رحیم محمدی افزود: ماهیت و جوهره انقلاب، اسلام ناب محمدی است و جوهره کاملا دینی و اسلامی داشته، آن هم دینی که کاملترین دین توحیدی است و این پاسخی است برای چرایی این مطلب که چرا دشمنان در راس آنان آمریکا با ایران اسلامی دشمنی و کینه توزی دارند و در کشور های غربی بخصوص مراکز علمی و دانشگاهی آنان در مورد انقلاب ایران بحث و تفحص می نمایند در صورتی که انقلاب های زیادی در جهان بوجود آمده و عکس العمل چندانی از سوی استکبار علیه آن انقلاب ها صورت نگرفته است.


وی خاطرنشان کرد: شاهد و مصداق بارز جوهره انقلاب اسلامی،حدیث شریف ثقلین است که حضرت امام (ره) در اول وصیت نامه الهی و سیاسی خود به آن اشاره نموده و آنرا خمیرمایه قیام و انقلاب اسلامی ایران دانسته و الگویی برای قیام های دیگر قلمداد نموده اند و این موضوع باعث شده دشمنان چون منافع خود را در خطر می بینند به مخالفت با انقلاب اسلامی ایران روی آورده و به ساحت نبی مکرم اسلام (ص) اهانت کنند.


تجدید میثاق دانشگاهیان واحد رباط کریم‎



دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط کریم روز سه شنبه 14 بهمن با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) ضمن قرائت فاتحه با آرمان های رهبر کبیر انقلاب تجدید میثاق کردند.


در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار شد، هیأت رئیسه، جمعی از کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی در سی و ششمین بهار آزادی با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و آرمان های نظام مقدس انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.


ادامه دارد..


انتهای پیام/

ارسال نظر