صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۹ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۵
در گفت وگو با آنا

جعفر کاشانی: پرسپولیس عملکرد درخشانی در لیگ داشت/ بازی ما با تراکتورسازی حساس‌ترین دیدار نیم فصل دوم است

رئیس هیات مدیره پرسپولیس گفت:حساسیت بالای بازی ما مقابل تراکتورسازی دلیل نمی‌شود که تماشاگردان دو تیم بخواهند با یکدیگر برخورد داشته باشند.
کد خبر : 155651

جعفر کاشانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد حساسیت بازی پرسپولیس و تراکتورسازی که ممکن است جو استادیوم‌ها را ملتهب کند گفت: «تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی دو تیم بزرگ فوتبال ایران هستند و همیشه بازی‌های این دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است. اما حساسیت بالای بازی دلیل نمی‌شود که تماشاگردان بخواهند با یکدیگر برخورد داشته باشند.»


وی ادامه داد: «همه تیم‌ها وقتی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند، می‌خواهند با انگیزه زیاد بهترین بازی خودشان را انجام دهند. امیدوارم شاهد یک بازی زیبا و جوانمردانه از دو تیم باشیم و در یک فضای کاملا ورزشی و به دور از حاشیه نظاره‌گر حساس ترین دیدار نیم فصل دوم لیگ باشیم.»


عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص شانس این تیم برای قهرمانی در پایان فصل بیان کرد: «پرسپولیس در این فصل عملکرد درخشانی داشت و تا اینجای کار هم با اختلاف درصدر جدول جای گرفت. با همت مدیران باشگاه و اعضای هیات مدیره به دنبال این هستیم تا پرسپولیس را تبدیل به یک باشگاه بزرگ کنیم و در راستای این امر هم در حال تجهیز ورزشگاه شهید کاظمی هستیم. پرسپولیس با امکاناتی که دارد و ارائه بازی خوب از سوی بازیکنان قهرمان لیگ می‌شود.»


کاشانی در رابطه با نقل و انتقالات نیم فصل پرسپولیس و خرید بازیکنان جدید طی چند روز آینده افزود: «مسائل مربوط به نقل و انتقالات در اختیار کمیته فنی باشگاه است و تا زمانی که کار انتقال بازیکن مدنظر تمام نشود اعلام اخبار قطعی کار درستی نیست.»


انتهای پیام/

ارسال نظر