صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۱ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۵

بازی‌سازان مطرح داخلی و بین‌المللی به هیات مشاوران TGC پیوستند

هیات مشاوران نمایشگاه Tehran Game Convention با حضور متخصصان بازی‌سازی صاحب‌نام و باتجربه جهان و جمعی از بهترین بازی‌سازان داخلی تشکیل شد.
کد خبر : 155377

به گزارش گروه علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، نمایشگاه TGC به عنوان نخستین رویداد علمی-تجاری و بین‌المللی بازی‌سازی در ایران، برای برگزاری هرچه بهتر و شایسته‌تر، از بازی‌سازان متخصص داخلی و خارجی در بحث علمی مشاوره می‌گیرد. در همین راستا نیز هیات مشاوران TGC با حضور شش عضو بین‌المللی و پنج عضو ایرانی تشکیل شده است.


این هیات، هدایت و مدیریت 60 کنفرانس علمی و پنج کلاس تخصصی این رویداد را در پنج موضوع تکنولوژی و فنی، هنری، طراحی بازی، مدیریت پروژه و تجارت و بازاریابی برعهده دارد.


براساس این گزارش در بخش تکنولوژی و فنی Mike Actonاز شرکت Insomniac Games، Sébastien Lagarde از شرکت Unity Technologies و نیز یاسر ژیان از شرکت فن‌افزار شریف حضور دارند.


در بخش هنری Henry LaBounta از شرکت معروف و شناخته شده‌ Zynga و امیرحسین عرفانی از استودیوی بازی‌سازی SpaceFox در هیات مشاوران حضور دارند.


در بخش طراحی بازی خانم Susan O'Connor نویسنده، طراح و مشاور بین‌المللی بازی‌سازی با تجربه نویسندگی در بازی‌های توم ریدر، فار کرای ۲ و بایوشاک و آیدین ذوالقدر، بازی‌ساز مطرح مستقل، مشاور و مدرس بازی‌سازی به هدایت و مدیریت کنفرانس‌های این بخش خواهند پرداخت.


در بخش تولید و مدیریت پروژه Keith Fuller از شرکت Fuller Game Productionبا سابقه حضور در ساخت بازی‌های Call of Duty Black Ops، Quake 4 وSingularity و امیر حسین فصیحی از شرکت فن‌افزار شریف این بخش را هدایت می‌کنند.


در نهایت بخش تجارت و بازاریابی رویداد توسط Phil Elliott از شرکت Square Enix و فرزام ملک‌آرا از شرکت توسعه‌گر شبیه‌ساز هدایت می‌شود.


با حضور مشاوران مطرح بین‌المللی و داخلی، پیش‌بینی می‌شود کنفرانس‌های نمایشگاه TGC، با کیفیت بالایی از نظر علمی و حضور سخنرانان مطرح بین‌المللی برگزار شود.


نخستین نمایشگاه TGC نهم و دهم اردیبهشت ماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این رویداد می‌توانند به سایت http://www.tehrangamecon.com/register/ مراجعه کنند. همچنین کسانی که تا پیش از 25 اسفند ثبت‌نام کنند، بابت ثبت‌نام زودهنگام در این رویداد از 20 درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر